Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Returntasten og musen på Google
Fra : vagn jensen

Dato : 06-07-04 16:33

Hej

Jeg har et problem med:

Hvis jeg skriver et søgeord i Googles søgefelt og derefter taster Return.
Ingen virkning uanset om jeg bruger den ved nummertastaturet eller den ved
bogstavtastaturet. Klikker jeg med musen på søg, kan jeg se at den modtager
signalet, men der sker ikke mere.

Der kommer ingen fejlmelding.

Jeg har prøvet at skifte tastatur uden virkning.

Der er ingen systemfejl i oversigten over hardware.

Går jeg ind på Jubii så søger den fint uden problemer

Er der nogen der har en løsning.

Med venlig hilsen

Art & Grafik Design

v/Vagn Steensgaard

Tines Vej 7

DK-9380 Vestbjerg

Tlf. + 45 98 29 61 86

Fax. + 45 98 29 61 86

Mobil. + 45 40 63 44 46

www.vestbjergnet.dk www.feriebolignet.com

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-07-04 17:33

vagn jensen skrev:

> [...]
> nummertastaturet eller den ved bogstavtastaturet. Klikker jeg
> med musen på søg, kan jeg se at den modtager signalet, men der

Hvilken browser?
Hvilket operativsystem?

[snip, 15 linjers signatur]

Hold venligst signaturen på maks 4 linjer, jf. siden her:
<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-07-04 18:15

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvilken browser?
> Hvilket operativsystem?
>
> [snip, 15 linjers signatur]

Hvis folk ikke skriver noget om hvilken browser det
er, kan man nok antage at det er IE.
Og selvfølgelig Windows.

Martin.

Fra : vagn jensen

Dato : 06-07-04 19:13

Hej
Det er IE 6.0 og Win XP

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-07-04 21:17

vagn jensen skrev:

> Det er IE 6.0 og Win XP

Takker. Har du prøvet at tømme midlertidige internetfiler (cache)?
Det løser en del problemer med IE. For at undgå gentagelser kan man
sætte størrelsen ned til 30MB

Har du prøvet andre sites end Jubii og Google - hvis ja, hvordan
virker entertasten så der?

NB: Når du svarer på indlæg er det lettere at se hvad du svarer på
hvis du citerer lidt af det foregående indlæg oven over dit eget
svar.
Se evt. siden her: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-07-04 21:24

Martin Andersen skrev:

> Hvis folk ikke skriver noget om hvilken browser det
> er, kan man nok antage at det er IE.

Sådan er det ofte, ja - men hvilken version? Jeg kan godt gætte,
men vil hellere spørge.

> Og selvfølgelig Windows.

Windows er mange ting - der er stor forskel på 98, NT, ME, 2000 og
XP.