Ram til ECS K7S5A
Fra : Jens Poulsen

Dato : 06-07-04 12:56

Hej

Jeg har det klassiske ECS K7S5A. På det har jeg pt 1x512 PC2700 DDR-ram. Så
vidt jeg kan se så kan det MB kun klare op til PC2100, men derfor kan det jo
stadig godt bruge den hurtigere ram.

Nu vil jeg have en blok mere på og skal så vide om jeg skal købe en PC2700
eller en PC 2100. Kan de godt køre sammen?

VH
Jens

Ps. er ram ikke pænt dyrt for tiden?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-07-04 13:47

Jens Poulsen mumbled his insignificant opinion in:
cce407$15e6$1@news.cybercity.dk

> [...]
>
> Nu vil jeg have en blok mere på og skal så vide om jeg skal købe en
> PC2700 eller en PC 2100. Kan de godt køre sammen?

Jeg ville købe en PC3200 blok, den vil ganske vist køre som en 2100, men de
er ofte billigere, og så har du noget hurtigere ram til dit næste bundkort.

> Ps. er ram ikke pænt dyrt for tiden?

Ram har aldrig lagt i cornflakes pakker :) Prøv at se sammenligne hvad
pc2100/2700 og 3200 koster, så kan det sjældent betale sig at købe det
langsomme.

Fra : Jens Poulsen

Dato : 06-07-04 21:35

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ram har aldrig lagt i cornflakes pakker :) Prøv at se sammenligne hvad
> pc2100/2700 og 3200 koster, så kan det sjældent betale sig at købe det

Desværre ligger det hverken i Cornflakes eller Anders And bladet :(

Vidste ikke det var billigere, men det kan jeg se nu du har ret i, så tror
da pokker om jeg skulle købe noget langsommere til en dyrerer pris.

Denne er skulle vel kunne gøre det: