Forsinkelser på MMS beskeder
Fra : Lars

Dato : 06-07-04 11:57

Hejsa,

Er det normalt at der er flere timers forsinkelse på levering af MMS
beskeder?

Jeg har en N7610 med TDC Mobil abonnement, når jeg sender MMS'er til en jeg
kender med Telia Xpres abonnement kan der være flere timers forsinkelse på
levering - det er ikke altid, men ofte at det sker. Hvis jeg i stedet sender
MMS'en til min egen mailadresse er den leveret med det samme.

Nogen der har en idé om hvorfor? Det er da ret dårligt med så lang
leveringstid, på en service som man betaler for - eller kan man gøre noget
for at leveringen sker med det samme?

Modtagerens telefon er tændt og på net når beskeden sendes.

** Lars

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-07-04 18:24

On Tue, 06 Jul 2004 12:57:22 +0200, Lars wrote:

> [...]
> jeg i stedet sender MMS'en til min egen mailadresse er den leveret med det

Hvad når du sender til andre end lige Telia?

Jeg har engang imellem også problemer med, at sende til Telia, dvs. der
kan gå lang tid før modtageren får beskeden.

Kom igen Telia!

> Modtagerens telefon er tændt og på net når beskeden sendes.

Samme her.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lars

Dato : 07-07-04 09:14

Hejsa,

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message

> Hvad når du sender til andre end lige Telia?

Jeg har ikke nogen konkrete erfaringer med det.

> Jeg har engang imellem også problemer med, at sende til Telia, dvs. der
> kan gå lang tid før modtageren får beskeden.
> Kom igen Telia!

Ja helt ærligt. Det kan godt være det bare er mig der er krævende - men jeg
forventer altså stort set øjeblikkelig levering hvis modtageren ellers har
sin telefon tændt.

** Lars

Fra : Tanja Christensen

Dato : 06-07-04 18:44

Lars skrev:

> [...]
>for at leveringen sker med det samme?
>
>Modtagerens telefon er tændt og på net når beskeden sendes.

Det er ganske normalt. Jeg er ofte ude for at MMS sendt fra Telmore er
flere timer undervejs til en veninde jeg har som har Sonofon, CBB og
Telia derimod ryger det fluks igennem når det er til TDC og Telmore.

--
Tanja
CHICKENS: The only animals you eat before they are born

Fra : Lars

Dato : 07-07-04 09:13

Hej Tanja,

"Tanja Christensen" <Tanjasnospam@sweetpie.dk> wrote in message

> Det er ganske normalt. Jeg er ofte ude for at MMS sendt fra Telmore er
> flere timer undervejs til en veninde jeg har som har Sonofon, CBB og
> Telia derimod ryger det fluks igennem når det er til TDC og Telmore.

Det er dårligt syntes jeg. Men okay, så er det i det mindste ikke bare mig -
det kunne virke som om hvis de skal krydse net (TDC og Telmore kører jo på
det samme net) så kan forsinkelsen opstå.

** Lars