NOKIA 6230 HJÆLP
Fra : Keld Smedegaard Pede~

Dato : 06-07-04 11:17

Kan det passe at man kun kan overføre, ca 3 musik numre (mp3).?? Er
der ikke plads til flere,af gangen. Eller gør jeg noget forkert.?
Bruger datakabel til overførsel.

Fra : HL

Dato : 06-07-04 15:39

jeg har samme problem, men jeg bruger Blue Tooth.

Fra : MigSelv

Dato : 06-07-04 16:07

Hvis du har købt telefonen fra ny af.
Så skal der min være et 32 MB MMC kort med i prisen.
- Ellers så har du kun 5-6 mb og så kan det godt passe med dine 3
musiknumre.

Der burde ikke være nogen stor forskel om du bruger bluetooth eller
datakabel.

/MigSelv

Fra : HL

Dato : 06-07-04 17:55

jeg HAR monteret mit 32mb kort, men jeg kan ikke få mp3 filerne ind på det

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-07-04 18:02

HL griflede i news:40ead94f$0$276$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> jeg HAR monteret mit 32mb kort, men jeg kan ikke få mp3 filerne ind
> på det

Så er det jo nok derfor der ikke er mere plads!! Har du husket at give
kortet et navn?? Ellers kan du ikke se det i Explorer'en....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-07-04 18:15

"HL" <HL@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>jeg HAR monteret mit 32mb kort, men jeg kan ikke få mp3 filerne ind på det

Har du omdøbt det i telefonen? Hvis du gør det, kan du se det i Nokia
Phone Browser.

Peter

Fra : HL

Dato : 07-07-04 04:35

Jeg har givet mit kort et andet navn i telefonen . men jeg kan stadig ikke
se det på min bærbare vie BT.
Nogen forslag til hvad jeg kan gøre ??
Jeg vil helst ikke pille kortet ud hvergang jeg skal lægge MP3 på det,
derfor vil jeg gerne have BT løsningen til at virke.

god dag

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-07-04 10:12

HL griflede i news:40eb6f69$0$224$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> Jeg har givet mit kort et andet navn i telefonen . men jeg kan stadig
> ikke se det på min bærbare vie BT.

Har du også genstartet telefonen bagefter? Det plejer at hjælpe....

--
Hygge...
Daniel

Fra : HL

Dato : 08-07-04 16:23

Hurra, det hjalp at genstarte telefonen.
Tusind tak for hjælpen Daniel

Fra : Funnyboy

Dato : 08-07-04 19:26

Hvor giver man kortet et nyt navn??
Det syntes jeg ik at jeg har kunnet finde på min.
Jeg kan menlig ik hente billeder fra telefonen og over på computeren. Men
godt den anden vej.
Kunne jo være det var det der var galt.

Preben

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 09-07-04 06:47

Funnyboy griflede i news:40ed91a0$0$137$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Hvor giver man kortet et nyt navn??

Du går ind i Galleri, Valg, Omdøb huk.kort ...

--
Hygge...
Daniel