Slikke - Nej
Fra : Smeagol

Dato : 06-07-04 09:54

Jeg vil gerne spørge , om det er synd at sige "nej" til at blive slikket på
hænderne af sin hund.
På den måde forhindrer man jo hunden i at vise sin kærlighed.
Og det er som bekendt bedre at give kærlighed, end at modtage den.

SM

Fra : Karina

Dato : 06-07-04 07:23

>Jeg vil gerne spørge , om det er synd at sige "nej" til at >blive slikket

>hænderne af sin hund.

Hejsa

Min mening: Ja det er synd. Det er hundens måde at vise sin hengivenhed og
det ville være synd hvis den ikke kunne få lov til det.
Den vil jo bare vise sin kærlighed og da den ikke kan snakke er det jo den
eneste måde den kan udtrykke sig.

Venlig hilsen

Karina

Fra : qfha

Dato : 07-07-04 15:43

"Smeagol" skrev d. 06-07-04 09:54 dette indlæg :
> [...]
> På den måde forhindrer man jo hunden i at vise sin kærlighed.
> Og det er som bekendt bedre at give kærlighed, end at modtage den.

---------

Det kommer selvfølgelig an på situationen. Hvis det er en social
venlighedserklæring fra din hund, og ikke anden form for slikkeri, er
det bestemt synd for hunden. Den kan selvfølgelig godt lære, at det
synes du ikke om, uden at dens verden går i stykker for det, men det er
jo muligt at gå ud og vaske hænder bagefter. Det kan man vel nok gøre
for sin hund.

http://www.kandu.dk/