Glad for din Nokia 7200 ?
Fra : JRS -8260

Dato : 05-07-04 21:13

Hej !

Ville bare lige høre lidt om folk er glade for deres Nokia 7200..
Vender man sig til det lille display ?

Ellers ser den jo ud til at være lækker

MVH
JRS

Fra : Jørn E. Lundstad

Dato : 05-07-04 22:29

Hei,

Kjøpte 7200 til min kone i dag. Langt bedre bilder enn på min 6230 (v.
3,14). Noe treg meny.

Hun er forresten særdeles ++ fornøyd med sin 7200.

mvh

Jørn E. Lundstad

Fra : JRS -8260

Dato : 05-07-04 23:38

"Jørn E. Lundstad" <lundstad@multiserv.no> skrev i en meddelelse
> Hei,
>
> Kjøpte 7200 til min kone i dag. Langt bedre bilder enn på min 6230 (v.
> 3,14). Noe treg meny.
>
> Hun er forresten særdeles ++ fornøyd med sin 7200.

Det lyder jo godt

Er både billeder og skærmen bedre end 6230 ? Er skærmen egentligt samme
størrelse som den på 6230?

MVH
JRS

Fra : Jørn E. Lundstad

Dato : 06-07-04 16:49

Hei,

Ca. samme størrelse, men klarere bilder & mye bedre fargegjengivelse. Litt
tregere kamera enn på 6230. Zoomfunksjon som på 6230.

Det spørs på hva du egentlig ønsker. Den er ikke topp avansert, men helt ok
til å ringe, to fotos, melde & sende mms/sms med.

Fra : JRS -8260

Dato : 06-07-04 18:05

> Hei,
>
> Ca. samme størrelse, men klarere bilder & mye bedre fargegjengivelse. Litt
> tregere kamera enn på 6230. Zoomfunksjon som på 6230.
>
> Det spørs på hva du egentlig ønsker.

Ja, det er lige det ...
Jeg står meget og vakler imellem at købe 7200 eller SE K700..
K700 er jo i en nydelig størrelse i forhold til hvilke funktioner den har,
hvorimod 7200 jo bare er flottere...
Er meget i tvivl om man skal gå efter de mange funktioner, eller bare det
smarte udseende. Er nok også lidt bange for om 7200 ikke næsten er for stor
at have i lommen....

Brændte mine fingre på SE P800. Mange funktioner, men aaalt for stor at
slæbe rundt på

MVH
JRS