Hukommelse i S55
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-07-04 19:47

Hej

Jeg har en Siemens S55

Jeg har i øjeblikket problemer med hukommelsen i telefonen.. Før hen
kunne jeg havde noget med 150SMS´er i telefonen.. men nu efter jeg har
skiftet til CBB, og jeg tror nu ikke det var det. men efte rjeg modtog
en stor email.. skal jeg hele tiden slette sms beskeder, så der kun
ligger max 15 ellers kan jeg ikke modtage nye

den siger at hukommelsen er tømt, og det forstår jeg ikke, for jeg
bruger ikke rigtig noget. har ikke nogen billeder, mms eller andre
sjove ting. har slettet alle email osv.

er den pludselig gåe ti baglås, så den ikke vil bruge den indbyggede
hukommelse eller hur?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-07-04 21:57

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> [...]
>
> den siger at hukommelsen er tømt, og det forstår jeg ikke, for jeg
> bruger ikke rigtig noget. har ikke nogen billeder, mms eller andre

Har du også slettet din Sent Items folder? Jeg har samme telefon og har en
enkelt gang oplevet at den ikke havde mere plads, men det var så fordi jeg
havde en masse gamle sms og e-mail liggende i min Sent items folder. Da de
blev slettet var der plads til at lege på igen :)

> er den pludselig gåe ti baglås, så den ikke vil bruge den indbyggede
> hukommelse eller hur?

Det tror jeg ikke. Tjek dine sent items - ting du sender fylder også i
hukommelsen, de bliver nemlig også gemt.

/Flemming