Ny ordning for opdrættere hos RC
Fra : Ida

Dato : 05-07-04 19:18

Hej alle

Jeg har fået denne mail fra RC og Grant beder mig sende den videre - der gør
jeg hermed *s*

"Hej!

Jeg håber at alt går godt hos jer & at I har ventet med at afholde
sommerferien?

Jeg har nemlig lige afviklet 14 dage med meget skiftende vejr!

Som de fleste nok er klar over, så har jeg kæmpede i efterhånden meget lang
tid for at få indført
et Direkte leveringssystem for de opdrættere der ønsker dette. Nu er det
endelig lykkedes
og på onsdag sender vi breve ud til alle medlemmer for at informere om
dette nyt tiltag.

Systemet kommer til at fungere på denne måde...........

1) Interesserede medlemmer får tilsendt 2 Privilege aftaler, begge
underskrevet af undertegnet. De skal
udfylde & underskrive den ene & send denne retur til RC....den anden er
deres egen kopi. De modtager samtidigt
3 bestillingsseddler hvor alle produkterne står på, med priser.

2) Medlemmet udfylder en bestillingsseddel & bestiller minimum 3 sække (
behøver ikke at være samme slags! ).
Den udfyldt bestillingsseddel skal afleveres hos en forhandler & der
betales ved samme lejlighed. Hvis man bestiller
1 eller 2 sække, betales der et tilskud til fragt på 50 Kr.

3) Maksimum 3 dage senere bliver varerne leveret på medlemmets bopæl.

Rabatten kommer til at ligge på over 30%.

Jeg sender et kovolut til alle i morgen med papirene i & selv om I ikke
nødvendigvis selv får brug for den, så er
I velkommen til at være med til at informere andre opdrættere om denne
nyhed.

I kølvandet på den negativ respos på rabatkort systemet, vil det hjælpe
meget hvis I gider at være med til at
give budskabet videre.

Med venlig hilsen / Kind Regards
From Grant Trotter, Royal Canin Denmark."

Ida
--

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Sanni

Dato : 05-07-04 19:51

Hvad så, jeg forstår ikke helt budskabet.
forsvinder rabatkortet eller???
Jeg synes ikke dette nye tiltag er så fedt som det måske lyder.
Jeg synes det minder mig om en form for stavnsbinding.
Såfremt jeg fortsat selv ønsker at handle i dyrebutikken, skal jeg altså
betale fuld pris, fremfor at få varene leveret og derved få 30% rabat. Er
det korrekt forstået???
Undrende hilsner

Sanni

Fra : Ida

Dato : 06-07-04 12:24

--

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betale fuld pris, fremfor at få varene leveret og derved få 30% rabat. Er

Hej Sanni

Jeg ved faktisk ikke mere end du gør, på nuværende tidspunkt, men jeg regner
da med at få papirer tilsendt og så skal jeg nok skrive mere *S*
Det eneste jeg, indtil nu, har gjort, er at følge Grants opfordring til at
sende budskabet videre - hvis der kommer en masse spørgsmål senere, så skal
jeg gerne samle dem og sende dem til ham.

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Battlefield´s

Dato : 08-07-04 19:26

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skal
> jeg gerne samle dem og sende dem til ham.

Hej
Nu har jeg fået papirerne fra RC. For mig at se er det en forringelse i
forhold til før, selvom man har mulighed for at spare mere end før. Det
indebær dog at man køber min. 3 x 10 kg.
Hvad jeg ikke tror at RC har tænkt på er, at mange katteopdrættere ikke bor
så de har mulighed for at have så meget foder stående, mange opdrættere bor
i lejlighed.til forskel fra hundeopdrættere, der oftest bor i hus. Man skal
også enten være hjemme eller have en alternativ adresse, hvor fragtmanden
kan stille varene. En fragtmand går ikke op på 5. sal, slet ikke hvis ikke
folk er hjemme.
Tilsyneladende er der ikke heller ikke længere rabat på 4 kg. sækkene. Så må
man bare ikke håbe at man kommer i den situation, hvor man står med et lille
enebarn, som så skal æde sig igennem 10 kg. killingemad
Og hvad mon forhandlerne egentlig siger?
De må da mangle en indtægt.
Hilsen Vibeke, der kraftigt overvejer at skifte til at andet foder.

> www.maine-coons.dk
> Killinger ventes

---