SMS-E-Mail-server
Fra : *XxX*

Dato : 05-07-04 17:03

Når jeg prøver at sende en email med min 3200 spørg den om et nummer til en
e-mail-server. jeg har telia xpress og har været inde på telias side, men
kunne ikke finde noget og de har ikke svaret på en mail jeg har sendt til
dem + jeg har brugt 4 timer på at finde noget på nettet, men det er helt
umulig for mig. Hvad skal jeg skrive når den spørg om e-mail-serveren??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-04 18:14

*XxX* skrev:

>Når jeg prøver at sende en email med min 3200 spørg den om et nummer til en
>e-mail-server. jeg har telia xpress og har været inde på telias side, men
>kunne ikke finde noget

Din mailudbyders smtpserver er den du skal bruge.

Så er det en TDC-mailkonto du bruger, så er det
asmtp.mail.dk
--
Knud

Fra : Morten

Dato : 05-07-04 18:23

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Din mailudbyders smtpserver er den du skal bruge.
>
> Så er det en TDC-mailkonto du bruger, så er det
> asmtp.mail.dk
> --
> Knud
du skal skrive 1010
prøv at kigge her.
http://www.jsf.dk/jsfportal/TipsograadSMS.htm

Fra : *XxX*

Dato : 05-07-04 18:46

"Morten" <nomail@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

tak for svaret jeg har surfet hele telias side rundt for at finde noget og
kigget mine papirer igennem 5 gange og har ikke fundet noget. Så 1000 tak