Pet Silk Detangler
Fra : Louise Hansen

Dato : 05-07-04 14:49

Hej Alle sammen!

Jeg har lige en lille forespørgsel: Er der nogen herinde, der har prøvet
Pet Silks Detangler-serie med shampoo, balsam og spray?
Min dejlige birmakastrat, Oscar, har desværre lidt af en problempels –
den ser overordentligt flot ud; lang, tæt og kraftig som en rigtig
bamsepels, men desværre også en ren magnet for filtknuder! Derfor fik
jeg produktet Pet Silk Detangler-serien anbefalet, men inden jeg går ud
og bruger næsten 700 kr. på shampoo, vil jeg gerne lige forhøre mig om,
hvorvidt andre herinde kender til produktet enten via egne eller
bekendtes erfaringer? :)

Mange Hilsner fra Louise!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 05-07-04 18:41

Hej Louise

Jeg har ikke selv kendskab til lige præcis Detangler......men sværger til
Pet Silk produkterne.

Vi har købt vores gennem Pit Stop for Pets, og anbefaler Jan eller Vivi
noget, så virker det altså bare! )) Og skulle der gå et eller andet galt,
så er de der med det samme for at hjælpe med problemet. Kan kun anbefale
både produktet og de to herlige mennesker.

Hilsen
Pia
www.meekocoons.dk

Fra : Lotte M

Dato : 05-07-04 21:09

Louise Hansen <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev:

> Er der nogen herinde, der har prøvet
>Pet Silks Detangler-serie med shampoo, balsam og spray?

Jeg bruger Pet Silks Leave In Conditioner og er meget glad for den -
pelsen bliver blank og blød, uden klasketendenser. Da jeg anskaffede
produktet var det med henblik på at rede knuder ud og det virkede
fint, nu bruger jeg det blot en gang imellem ved gennembørstning.

Jeg ved ikke hvor stor forskel der er på perser og birmapels, men det
bedste anti-pelsknudreråd jeg har fået, det er at affedte pelsen med
god gammeldaws Vel opvaskemiddel.

Tidligere havde min Dizzy tendens til fedtet pels på maven og
pelsknuder "under armene". Siden jeg for et par måneder siden vaskede
med Vel har Dizzy ikke en eneste gang haft pelsknuder.
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk & http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=432