Hvilket bundkort med TV OUT
Fra : Nicholai

Dato : 05-07-04 14:00

Er der nogen der kender et godt bundkort med tvout, kortet bør have
selvstænig ram til grafikfunktioner. (altså ikke shared)

Der er ikke særlige krav til cpu typer osv

Nicholai

Fra : Peter

Dato : 05-07-04 21:07

"Nicholai" <nichollai@Spamisnogod.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et godt bundkort med tvout, kortet bør have
> selvstænig ram til grafikfunktioner. (altså ikke shared)
>
> Der er ikke særlige krav til cpu typer osv
>
> Nicholai

Det kan jeg ikke tænke mig, ville være en særligt god sammensætning, men
selvfølgelig afhængig af, hvad computeren skal bruges til.
Jeg vil dog altid undgå onboard grafikkort, da det som regel forældes
hurtigere end bundkortet, men skal computeren bare bruges som kontor
maskine, kan det selvfølgelig være lige meget.
Skal du også bruges til spil, vil jeg tro, at du får mere fornøjelse ved at
købe en godt bundkort, og et godt grafikkort med TV-out, og er det for at
spare lidt kroner, kunne du jo vælge et ASRock bundkort og Radeon9200(evt
9600) grafikkort med TV-out, så skulle du være nogenlunde kørende, omend nok
ikke hurtig nok til de nyeste spil.

Peter B

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-07-04 09:06

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kan jeg ikke tænke mig, ville være en særligt god sammensætning, men
> selvfølgelig afhængig af, hvad computeren skal bruges til.

Lige præcis - det kunne være til en PC der ikke skal så meget som et eneste
spil i nærhedes af. Ren kontor-PC til afvikling af lidt film, eller evt. en
decideret
HTPC.
Han beder om et kort med onboard tv-out så
lad os finde et: ASUS P4R800-V Deluxe
Kunne være et bud - uden jeg dog kender alverden til det bundkort.
Anyone ?
--
Peter J