E700 - ændring af sprog
Fra : J.A.

Dato : 05-07-04 09:42

Er der nogen som ved om man kan lave om på sproget i en E700 ? Og hvis man
kan, hvordan man så gør, eller får nogen til at gøre det ?

Problemet er at min far har fået en e700 fra Thailand, så i mobilen, er
sproget kun Thai og Engelsk, og han er ikke så god til nogen af sprogene.

På forhånd tak !

JA

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 05-07-04 10:22

On Mon, 5 Jul 2004 10:42:29 +0200, "J.A." <ahle@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Problemet er at min far har fået en e700 fra Thailand, så i mobilen, er
>sproget kun Thai og Engelsk, og han er ikke så god til nogen af sprogene.

Det kan godt lade sig gøre. Jeg ved ikke, om du kan få nogen til at
gøre det for dig, men man kan gøre det selv, hvis man har et datakabel
(det kan ikke lade sig gøre via Irda)

Her finder du firmware og flasher-software til Samsung. Spørg her i
gruppen hvad andres danske firmware hedder, så kan du lettere finde
frem til den rette:

http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html

KS

Fra : J.A.

Dato : 06-07-04 09:37

Tak for svaret.

Jeg tør ikke gå i gang med sådan noget, og min far gør slet ikke.

Du ved tilfældigvis ikke om man kan få det lavet i en butik hvor de sælger
modellen. Også selvom at den ikke er købt der ? Eller måske af nogen af alle
dem som reklamerer med at de kan unlocke en mobil ?

mvh

JA

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 06-07-04 13:02

On Tue, 6 Jul 2004 10:37:15 +0200, "J.A." <ahle@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>modellen. Også selvom at den ikke er købt der ? Eller måske af nogen af alle
>dem som reklamerer med at de kan unlocke en mobil ?

Jeg kender ingen, men prøv at spørge i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

KS