Det virker, tak for hjælpen.
Mvh. Flemming
"Peter (8464)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse
news:40f18472$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> FHave wrote:
> > Jeg får følgende meddelser når jeg printer ud til netværksprinter fra
> > Concorde C5:
>
> <klip>
>
> > Hvordan fjerner jeg ovenstående meddelse ved udprintning fra C5.
>
> Hej Flemming
>
> Prøv at gøre følgende på din egen pc:
> Højreklik på "Denne computer", og vælg "Administrer"
> Gå ned på "Tjenester og programmer" og vælg "Tjenester"
> Find tjenesten "Messenger" og dobbeltklik på linien den står på.
> Sæt "Starttype" til "Manuelt" og tryk også på "stop" knappen.
>
> Prøv så igen.. nu skulle det gerne være gået væk
>
>
> (Det virker i hvert fald med NT4 server og WinXP klient når det handler
> om Navision Attain..)
>
> --
> Mvh.
> Peter Bak
> Erstat "invalid" med "dk" i min e-mail
> Replace "invalid" with "dk" in my e-mail
>