Jackstik til 6230?
Fra : Kasper Johansen

Dato : 05-07-04 00:00

Hej gruppe.

Jeg har købt mig en Nokia 6230. Syntes den er fed og alt det MEN! Det
headset der følger med er ikke noget at råbe hurra for.

Jeg har søgt nettet tyndt efter et jackstik til min telefon men kan intet
finde. Kan det virkelig passe at Nokia har valgt IKKE at lave et jackstik?

Mvh
Kasper

Fra : k.e

Dato : 05-07-04 05:16

de har ikke lave jackstik på 6230 bruger selv bluetooth håndfri i bilen og
har et headset (bluetooth) til min 6230 det eneste minus der er ved det er
at jeg ikke kan bruge radioen