Trådløst netværk/in
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 18:45

Nogen, der har en liste over campingpladser i Sverige og Norge, der har
internetadgang via Wireless Lan?
.... eller som ved, om sådan en findes?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen

(Erstat evt. AT med @ hvis du mailer direkte)

Fra : Hans Jørgen

Dato : 07-07-04 13:18

Hej Thore

> Nogen, der har en liste over campingpladser i Sverige og Norge, der
> har internetadgang via Wireless Lan?
> ... eller som ved, om sådan en findes?

Jeg har hørt en norsk bekendt, (som i øvrigt altid er enormt imødekommende)
om dette og han giver disse links.

I Norge:

www.sanngrund.no/ (ved Eidsvoll der grunnloven skrevs)

I Sverige:

www.dafto.nu/ (ved Strömstad)

http://skecamp.mammon.se (ved Skellefteå)

www.nossen.nu/ (ved Vimmerby, eier Claes sliter med å få opp anlegget,
kanskje noen danske som kan vise han?)

Håber det kan hjælpe dig noget.
--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 14:41

On Wed, 7 Jul 2004 14:18:26 +0200, "Hans Jørgen"
<hjh@(slet)campingstuff.dk> wrote:

>Jeg har hørt en norsk bekendt, (som i øvrigt altid er enormt imødekommende)
> [...]

Jo tak....info er fint... jeg troede dog det var mere udbredt...
Jeg har til denne ferie installeret "modem" i SonyEricsson T610'eren, og
en BlueTooth-ting mellem laptop'en og telefonen... så jeg kan gå
online..
....Dog med en særdeles reduceret hastighed, men til gengæld en rimelig
dyr ordning...:( Tingene skal jo passe sammen... jo langsommere jo
dyrere...

Så håber jeg bare TDC's anvisning med *99*** - nummeret også duer i
udlandet..

Ellers er de ca 2000 campingpladser i de to lande reduceret til
ovenstående 4 stykker...:) Mon jeg kan sælge den ide til konen?..lol..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)

Fra : Jan Dybedahl

Dato : 09-07-04 20:10

"Thore Sorensen" <dinotecATpc.dk> skrev i melding

> [...]
>
> Ellers er de ca 2000 campingpladser i de to lande reduceret til
> ovenstående 4 stykker...:) Mon jeg kan sælge den ide til konen?..lol..

Hvordan er dette i Danmark?? Reiser til Danmark med CV til uken....
Laptop`en følger med for oppbevaring av bilder o.s.v. Campingpladser med
trådløs nettverk hadde vært "krem"

-Jan D

Fra : Hans Jørgen

Dato : 10-07-04 09:17

Hej igen

> Ellers er de ca 2000 campingpladser i de to lande reduceret til
> ovenstående 4 stykker...:) Mon jeg kan sælge den ide til konen?..lol..

Njaee..... nemt ville det ikke være for mig
Jeg fik en url sendt, måske kan du finde mere der.

http://www.ndsdirekte.no/