Ingen "genveje" på E T630?
Fra : Jan Tønder

Dato : 04-07-04 17:25

Hej gruppe.

Kan det virkelig passe at genvejs-optionen helt er udskiftet med "My
friends" optionen i menuen på E. T630? Kan se at genvejs-optionen kan findes
under "opsætning", men skal man derind hver gang, så er genvejsmenuen en
joke.

Mvh Jan T

Fra : Torben Nielsen

Dato : 04-07-04 22:27

Jan Tønder wrote:
> [...]
> under "opsætning", men skal man derind hver gang, så er genvejsmenuen en

Med fare for at have misforstået dig, vil jeg mene at du har
misforstået lidt af T630's genvejsfunktion. Du kan definere een
genvej ved at benytte menupunktet under opsætning (som du jo har
fundet), når du har defineret genvejen, aktiverer du den ved at
bevæge joysticket til venstre. Standardvalget for funktionen er
"Skriv ny".

Mvh.
Torben

Fra : Jan Tønder

Dato : 06-07-04 20:55

Hej Torben.

Ja, jeg tror desværre du har misforstået mig. På T610 var der en genvej som
et ikon i selve menuen, hvor man også selv kunne definere hvor mange og
hvilke genveje der skulle være tilgængelige. Det ikon er på T630 erstattet
af My friends. Genvejsoptionen forefindes dog stadig under Opsætning, men
det er bøvlet og idéen med genvejsmenuen falder dermed til jorden.