Problemer med parring af E T630 m HP ipac ~
Fra : Jan Tønder

Dato : 04-07-04 17:20

Hej gruppe.

Jeg har før haft E. T610 som jeg også har brugt som modem (Bluetooth) til
min HP ipac 2210. Efter at have udskiftet min T610 med T630 må jeg dog
konstatere, at jeg har problemer med at parre telefonen med min ipac. Der
komme en fejlmeddelese på ipac'en, hvor den skriver at parringen mislykkedes
og at jeg skal kontrollere at jeg bruger det rigtige password (dvs.
telefonens password "0000", som skal skrives både på telefonen og ipac'en).

Nogen der ved hvad der er galt og måske kan forklare step by step hvad jeg
skal gøre for at parre enhederne - jeg er lidt bange for at jeg måske gør
noget forkert, selv om jeg ikke lige kan se hvad det skulle være?

På forhånd tak for evt. svar.

Mvh Jan T

Fra : MigSelv

Dato : 04-07-04 17:24

Har du prøvet at geninstallere softwaren til dit Bluetooth modem ?

Det kan også være at du skal opdatere softwaren.
- Kan måske skyldes at den ikke kan 'køre' sammen med din T630.

/MigSelv

Fra : Jan Tønder

Dato : 04-07-04 17:35

Modemet er jo telefonen - så hvis noget software skal opdateres så er det
hele telefonens software samt evt. bluetooth delen på Pocket pc'en, dvs.
Microsoft Pocket PC 2003.
Det lyder bare mærkeligt synes jeg - jeg mener Bluetooth teknologien er så
intelligent, at softwareopdateringer ikke bør være nødvendig.

Enhederne finder hinanden uden problemer...

Fra : L@rs K

Dato : 04-07-04 22:21

"Jan Tønder" <jan-tonderFJERNDETTE@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gøre for at parre enhederne - jeg er lidt bange for at jeg måske gør
> noget forkert, selv om jeg ikke lige kan se hvad det skulle være?

Det er ikke et spec. password du skal bruge når du laver parring mellem
telefon og iPaq !
Det kunne lige så godt være 1 2 3 4 eller 1 2 3 4 5....
Men det er vigtigt at du ikke forsøger at få din 630'er til at overtage
indstillingerne fra 610'eren, men opretter den som et nyt modem.

Lars