E-700 - "upload to phone" er grayed out
Fra : Quadro

Dato : 04-07-04 14:32

Så kom mit DataKabel med posten til min Samsung E-700. Har downloadet
Samsungs program. Easy Studio and file manager osv. Under sounds kan jeg
ikke uploade nogle midi filer til telefonen. "Upload to phone" er grayed
out. Jeg har andre midifiler på telefonen som jeg har fået sendt via MMS.

Nogen der kan hjælpe her?

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 04-07-04 15:43

On Sun, 4 Jul 2004 15:31:40 +0200, "Quadro"
<quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> wrote:

> [...]
>out. Jeg har andre midifiler på telefonen som jeg har fået sendt via MMS.

Har du forbundet telefon og computer FØR du startede programmet? Hvis
ikke, kan det være løsningen.

KS

Fra : Quadro

Dato : 04-07-04 23:09

<kelds99@yahoo.dk> wrote in message

> Har du forbundet telefon og computer FØR du startede programmet? Hvis
> ikke, kan det være løsningen.
>
> KS

Nu er ikonet ikke længere "grayed out". Men nu siger den "This is wrong type
of file" uanset hvad jeg prøver at uploade og uanset hvad. Midifiler .jpg
filer...det hele.

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 04-07-04 23:42

On Mon, 5 Jul 2004 00:09:11 +0200, "Quadro"
> [...]

>of file" uanset hvad jeg prøver at uploade og uanset hvad. Midifiler .jpg

Den kan vist heller ikke afspille MIDI-filer - de skal først
konverteres til MMF (det gjaldt i hvert fald forgængeren E700).

Med billeder skal størrelsen begrænses til max. 128x126 pixels - måske
er det problemet? Du kan ændre billedstørrelsen i den medfølgende
imageditor.

KS

Fra : Janner

Dato : 05-07-04 11:23

> Den kan vist heller ikke afspille MIDI-filer - de skal først
> konverteres til MMF (det gjaldt i hvert fald forgængeren E700).

Hvilket program kan klare dette ??

/JAn

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 05-07-04 19:24

On Mon, 5 Jul 2004 12:23:23 +0200, "Janner" <spamfri@spamfri.spam>
wrote:

>Hvilket program kan klare dette ??

Du har adgang til Google og ved hvordan man bruger den, ikke?

Prøv søgeordene på midi +mms +converter

KS