Skærme
Fijala 3554
Ny 17" TFT skærm med vga+dvi
Fra : Jane Marquard

Dato : 04-07-04 13:00

Hej NG.

Min gamle 19" crt-skærm har længe opført sig underligt, og nu kan den så
slet ikke tænde mere. I stedet for at begynde at reparere på den vil jeg
hellere have en ny TFT skærm. Her kommer det klassiske spørgsmål så: "Hvad
skal jeg købe?"
Jeg må indrømme at jeg synes det er en ren jungle at finde ud af, og efter
et par timer på bla. edbpriser.dk er jeg kun blevet endnu mere i tvivl om
hvad jeg skal købe.
Er der nogen der kan anbefale en skærm der kan levere følgende:

Minimum 17"
Max. pris: 4000kr.
Både VGA og DVI indgang.

Må meget gerne også have dette:

S-VHS indgang.
USB-hub.
Mulighed for at kunne drejes i stort set alle vinkler..
Højtalere

Skærmen skal primært bruges til alm. kontorbrug, men også lidt spil og film
engang i mellem.

--
På forhånd tak,
Peter Bak