Streg i display på Nokia 6610 ?
Fra : Bakke

Dato : 04-07-04 12:47

Hej

Efter jeg bogstavlig talt fik smadret mit display på min nokia 6610, da
hjørnet fra en tung kommode blev mast ned i, har jeg nu fået nyt display,
købt via edbpriser.dk, men der går en streg tværs gennem det når tændt.
Skyldes det fejl i display eller forkert signal fra mobilen grundet det mas
den fik? Kan jeg ordne det selv, eller skal displayet evt. returneres?

På forhånd tak for hjælpen
JB

Fra : Karina[6000]

Dato : 09-07-04 23:04

"Bakke" <No@spam.tk> skrev i en meddelelse
> [...]
mas
> den fik? Kan jeg ordne det selv, eller skal displayet evt. returneres?

det kan være at displayet ikke har ordentligt kontakt med den lille
kontaktpude der sidder mellem printet og displayet...

mvh Karina

Fra : DaaN

Dato : 09-08-04 18:18

Hej
Det kommer an på hvordan den streg der ser ud, men umiddelbart,
tænker jeg da jeg læser det, at det er en fejl i displayet.. havde
nemlig det samme i min 3310, efter displayet
blev udskiftet..
- DaaN