IE6 vil ikke på nettet?
Fra : Göran Wennerström

Dato : 04-07-04 12:25

Hej, jeg har et problem, er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig med det?

Det er blevet slettet nogle filer med et virusprogram, og nu vil IE6 ikke på
nettet, selv om jeg får netværk via modem at ringre op og får kontakt, så
får IE 6 ikke kontakt med nettet, jeg har prøvet at installere Opera, men
den finder heller ikke ud på nettet, selv om jeg har kontakt via netværk via
modem.

Jeg har instaleret IE6 igen, men det hjælper ikke.

Jeg har afinstaleret Netværk via modem og instaleret det igen, men der får
jeg en fejlmeldelse om en fil der ikke findes eller er beskadliget, den
hedder "upnp.dll" og ligger i windows\system.

Er der nogen der har en løsning på problemet, eller må jeg instalere windows
ME om igen?

Venlig hilsen Göran.

PS. For mig ser det ud til at der ikke kan etableres kontakt fra de
programmer der vil ud på nettet, men hvorfor det???

Fra : Anders Lund

Dato : 04-07-04 12:38

Göran Wennerström wrote:
> [...]
> den finder heller ikke ud på nettet, selv om jeg har kontakt via netværk via

Hvilke filer blev der slettet?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Göran Wennerström

Dato : 04-07-04 14:33

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev

> Hvilke filer blev der slettet?

Det ved jeg ikke, da jeg prøver at hjælpe en anden, der ikke husker hvad de
filer hed.

Venlig hilsen Göran.