Så er Siri kommet hjem
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-07-04 13:43

Hej

Så er Siri kommet hjem til Århus.

En times køretur klarede hun med få piv og ingen problemer. Da vi kom
hjem fik hun snor på, gik over vejen, satte sig og tissede og luntede
logrende ind i haven, hvor alt naturligvis blev snuset til. Hun fandt
hurtigt foderskålen og fik noget at spise og drikke. Så ud i haven
igen. Her blev fuglebadet hurtigt afprøvet, og jo, man kan blive meget
våd i et lille fuglebad. Efter at have tullet lidt rundt ligger hun nu
mellem to store krukker og sover. At det regner er ikke noget problem.

Så en glad og nysgerrig lille hund, det er simpelthen skønt. Omend
lille måske ikke lige er ordet. Hun var ved dyrlægen i går og vejede
12,3 kg.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Marianne

Dato : 03-07-04 13:51

> Hej
>
> Så er Siri kommet hjem til Århus.

Hej Trine

Hun lyder som en frisk tøs, der tager flytningen i stiv pote.

Held og lykke med hende.

Hilsen
Marianne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-07-04 14:26

> [...]
>
> Så en glad og nysgerrig lille hund, det er simpelthen skønt. Omend
> lille måske ikke lige er ordet. Hun var ved dyrlægen i går og vejede

Hej Trine

Så har du endeligt fået din krammebamse. Tillykke..

M.V.H.....Benny..

Fra : Lene Hansen

Dato : 03-07-04 16:00

Hej.

Som før omtalt har jeg også en newfoundlænder. Den er nu desværre ved at
blive gammel. Men hun har ALDRIG givet problemer på nogen som helst måde.
Ingen nattepiv, og har aldrig ødelagt noget overhovedet. Og var meget hurtig
renlig, måske fordi det er en hund der allerhelst vil være udenfor. De er
rigtig krammebamser og hyggedyr. De er meget glade for noget at ruske i, og
det skal være noget stærkt noget, fordi det hurtig bliver en stor stærk
hund. De har et fantastisk sind sådan en newfoundlænder. Dog skal du passe
lidt på med for lange gåture eller for hård motion, så længe den er i
voksealderen. Det er en tung hund og du skal skåne dens hofter lidt. Og har
du mulighed for at komme til vandet så er det som regel nummer ét!
Newfoundlænder og vand - det passer sammen!
Rigtig held og lykke med den. Har du brug for nogle råd eller andet netop på
denne race, så er du velkommen. Min er nu ved at være 8 år, og desværre er
det jo også en race, der bliver tidligt gammel. Så min hund sover
efterhånden det meste af tiden, dog går vi stadig ture, men jeg har måttet
drosle en del ned, da det er blevet for meget med for lange ture.

Med hilsen fra
Lene Hansen

Fra : Pwh

Dato : 03-07-04 17:04

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Hej
>
> Så er Siri kommet hjem til Århus.

Tilykke med hende.

> Så en glad og nysgerrig lille hund, det er simpelthen skønt. Omend
> lille måske ikke lige er ordet. Hun var ved dyrlægen i går og vejede
> 12,3 kg.

Øv, Angel det lille skvat vejede kun 6 kg da jeg hentede hende,
nu er hun oppe på 15 kg, 14 uger gammel så det går stærkt

/Jens