Valg af bundkort???
Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 11:30

Er kommet til penge og vil derfor opgradere min pc.

Jeg vil gerne have en athlon 64, men hvilket bundkort/chipset, da jeg med
tiden nok vil forsøge at overclocke mit kommende system lidt.

Spec. tænker jeg på muligheden for at låse agp/pci bussen.
Og selvfølgelig stabiliteten

Også postet i : dk.edb.hardware.oveclocking

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-04 22:12

"Futte" <mejeristen-snabela-hotmail.com> wrote in message news:<40e68a99$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

> Også postet i : dk.edb.hardware.oveclocking

Hvis du nu havde været lidt smart, så havde du krydspostet dine
indlæg. På den måde slap både du og vi andre for at følge med i to
grupper, hvis vi skulle have gode råd og idéer til dig.

--
Mvh.
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 08:43

Aha og vil vores alle sammens netbetjent så lige forklare hvad han mener

Fra : -=Madsen=-

Dato : 04-07-04 10:12

<------------------->
> Aha og vil vores alle sammens netbetjent så lige forklare hvad han mener
<------------------->

Han prøver bare at hjælpe dig "det er nu ret smart"

Du krys poster så ledes..

Når du opretter en ny meddelse til NG.

tryker du på "Nyhedsgrupper: " (lige under "Send" den knap du poster din
meddelse)
her vælger du at tilføje de nyhedsgrupper du vil poste den samme meddelse i

Fordelen er at hvis der svares i en gruppe, vil svaret kunne læses i alle de
andre..

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 13:57

> [...]
>
> Fordelen er at hvis der svares i en gruppe, vil svaret kunne læses i alle

Det må jeg se om jeg kan finde ud at takker

Fra : Anders Nielsen

Dato : 04-07-04 11:11

On Sun, 4 Jul 2004 09:43:16 +0200, "Futte"
<mejeristen-snabela-hotmail.com> wrote:

>Aha og vil vores alle sammens netbetjent så lige forklare hvad han mener
>"Jesper G. Poulsen" <groups@sol.dk> skrev i en meddelelse

Du bliver hurtig skarp, jeg tror såmænd ikke det var netbetjent, men
nærmere nethelper, det var såmænd nok bare en hjælpende bemærkning
enda med en smily på, mon Jesper gider hjælpe dig i fremtiden?.

Just my 2 cent

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 13:51

> Du bliver hurtig skarp, jeg tror såmænd ikke det var netbetjent, men
> nærmere nethelper, det var såmænd nok bare en hjælpende bemærkning

Måske men det er ligesom om det er de samme som revser brugerne af NG hver
gang, og da jeg jævnligt læser indlæg hvor spørgeren bliver hængt og
henrettet, var jeg måske nok lidt hurtig, men hvis det kan hjælpe ska jeg da
gerne give jesper min uforbeholdne undskyldning
UNDSKYLD
> enda med en smily på, mon Jesper gider hjælpe dig i fremtiden?.

Det håber jeg da :-/

Fra : Anders Nielsen

Dato : 04-07-04 21:01

On Sun, 4 Jul 2004 14:50:43 +0200, "Futte"

> [...]
>henrettet, var jeg måske nok lidt hurtig, men hvis det kan hjælpe ska jeg da
>gerne give jesper min uforbeholdne undskyldning

Først, jo kender det, man kan godt være lige en tand for kvik til at
reagere. og RESPEKT, sjældent man ser så god en reaktion.

>Det håber jeg da :-/

Efter dit sidste indlæg, mon ikke han vil det , jeg tror det.

Mvh.
Anders.