katteejere i norden må stå sammen :-
Fra : Camilla Baird

Dato : 03-07-04 11:13

http://minkatt.com/

Citat fra den danske side:
INFO: Vi er nu 228 medlemmer

Vi er ved at etablere en forbrugerklub for katteejere i hele Danmark.
Sammen forhandler vi os frem til bedre priser og specialtilbud på alt du
behøver som katteejer. I den nærmeste fremtid kontakter vi alt fra din
dyrlæge, dit forsikringsselskab til din lokale dyrehandel. Vi bruger
ganske enkelt vores magt som en stor forbrugerklub for at sænke priserne.
For at det skal være muligt at forhandle som forbrugerklub kræver det er
vi er ret mange medlemmer. Vi åbner denne hjemmeside så snart vi er
10.000 medlemmer. Du påvirker naturligtvis selv hvornår vi skal begynde
at forhandle, gennem at fortælle alle dine kattevenner om klubben. Jo
flere medlemmer du anbefaler des hurtigere bliver vi 10.000 medlemmer.
Lad os stå sammen og gøre det billigere at være katteejer...

Citat fra den norske side:
INFO: Vi er no 200 medlemmer

Akkurat nå skaper vi en konsumentklubb for katteiere i hele Norge.
Sammen kommer vi å forhandle bedre priser og spesialtillbud på alt du
kan trenge som katteier. Vi kommer å kontakte allt fra din veteriner,
ditt forsikringsselskap og dine lokale dyrebutikker. Vi kommer bruke vår
makt som stor konsumentklubb for å få lavere priser.
For att det skal være mulig å forhandle som konsumentklubb må vi være
ganske mange medlemmer. Vi åpner denne webplass når vi er minst 10.000
medlemmer. Du påvirker selv når vi skal begynne å forhandle priser
gjennom å fortelle om klubben for dine kattvenner. Desto flere medlemmer
du rekommenderer sto raskere når vi målet på 10.000 medlemmer.
La oss sammen gjøre det billigere å være katteier...

Citat fra den svenske side:
INFO: Vi är nu 677 medlemmer

Just nu bildar vi en konsumentklubb för hussar och mattar i hela Sverige.
Tillsammans kommer vi att förhandla bättre priser och specialerbjudande
på allt du behöver som kattägare. Vi kommer att kontakta allt från din
veterinär, ditt försäkringsbolag till dina lokala djuraffärer. Vi kommer
använda vår magt som en stor konsumentklubb för att få sänkte priser.
För att det ska vara möjligt att förhandla som konsumentklubb måste vi
vara ganska många medlemmer. Vi öppnar denna webplats när vi är 10.000
medlemmer. Du påverker själv när vi ska börja förhandla priser genom att
berätta om klubben för dina kattvänner. Dess flera medlemmer du
rekommanderar dess snabbare blir vi 10.000 medlemmer.
Låt oss tillsammans göra det billigare att vara kattägare...

Jeg synes, denne side er et godt initiativ, som jeg gerne vil støtte, så
jeg opfordrer jer alle til at melde jer ind. Der er lang vej igen til de
10.000 medlemmer...

mvh Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 11:31

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> http://minkatt.com/
>
> Citat fra den danske side:
> INFO: Vi er nu 228 medlemmer

>klip<

Det lyder jo fint, tænkte jeg, det vil jeg gerne melde mig ind i også. Så
jeg læste Policy om Personlig Information, og fandt dette:

Citat start:
Baseret på den information, som du ved din registrering giver til PetWorld,
giver du dit samtygge til, at PetWorld anvender og overdrager personlig
information til andre virksomheder/ organisationer indenfor og udenfor EEA,
i henhold til ovennævnte.
/citat slut.

Nej tak, mine personlige informationer skal ikke overdrages til
hvem-som-hest... Vi taler både om navn, adresse, telefonnumer og
mailadresse.

Tina

Fra : DM

Dato : 03-07-04 14:22

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> giver du dit samtygge til, at PetWorld anvender og overdrager personlig
> information til andre virksomheder/ organisationer indenfor og udenfor

Øhhh PetWorld er da en butikskæde.......?! Hvordan kommer de ind i billedet.

/DM

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 14:50

"DM" <ingen@sollok.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> PetWorld,
> EEA,
>
> Øhhh PetWorld er da en butikskæde.......?! Hvordan kommer de ind i

Det undrede jeg mig også over, og undersøgte sagen. De to har INTET med
hinanden at gøre.

minkatt.com hører under domainbob.com/petworld/minkatt
Domainet minkatt.com tilhører

PetsWorld Nordic
Thomas Rasmussen (thomas.rasmussen@domainbob.com)
Lillvagen 14, 2. tr.
Alta
null,13834
SE
Tel. +46.701307817

Butikskæden Petworld findes kun i Danmark, og petworld.dk tilhører:

Handle: CC168-DK
Name: Absolute Webdesign I/S
Attention: Christian Christoffersen
Address: Faelleslykkevej 10
Postalcode: 6100
City: Haderslev
Country: Danmark
Phone: +45 74 52 03 80

Det er to vidt forskellige sider og ejere. Desuden, hvis Petworld stod bag,
ville de nok linke til minkatt.com fra deres side

Tina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-07-04 15:12

> [...]
bag,
> ville de nok linke til minkatt.com fra deres side

Ok synz altså at det her er blevet for rodet.
Hvor kan man melde sig til, hvis det er det man ønsker?

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 15:25

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> Ok synz altså at det her er blevet for rodet.
> Hvor kan man melde sig til, hvis det er det man ønsker?

Det står i det øverste indlæg i tråden.

Der er bare noget ved det, der ikke passer... Desuden giver man ved sin
oprettelse tilladelse til, at ham der står bag siden, må udlevere dit navn,
adresse, fødselsdato og mailadresse til hvem-som-helst når-som-helst og
hvor-som-helst... Hvilket indebærer en risiko for, at ens data bliver
misbrugt, så man pludselig er tilmeldt alt muligt spam, der lander i ens
mailboks...

Tina

Fra : JensenJS

Dato : 03-07-04 19:49

In article <40e68b03$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Tina" <wunjo
(snabel-a)webspeed.dk> says...

> [...]
>
> Nej tak, mine personlige informationer skal ikke overdrages til
> hvem-som-hest... Vi taler både om navn, adresse, telefonnumer og

Samtidig er det på grund af en tåbelig EU regel nu også tilladt for
firmaer at sende uopfordrede SMS'er, man er nød til direkte at frabede
sig reklamer på mobilen for at slippe for den slags svineri, så derfor
skriv heller aldrig jeres mobil nr. på noget i ikke ønsker at modtage
spam på mobilen fra.

MVH JensenJS