Samsung X450
Fra : Martin Leong

Dato : 03-07-04 10:29

Hej NG.

Jeg har lige fået min nye X450 og synes faktisk den er ret fed
Der er dog et par småting jeg egentlig synes er hjernedøde;
Alarmen kan kun afspille samme melodi som man bruger som ringetone!
Dvs. når man bliver vækket om morgenen, ved man ikke om det er
alarmen, eller en der ringer til dig.
Ordbogen til SMS skrivning starter automatisk på STORE bogstaver,
hvilket betyder at skal man ændre skriften til feks., at begynder med
stort bogstav, skal man trykke to gang på en tast, inden man kan
begynde at skrive.
Derudover er de indbyggede ringetoner når bras, men er de ikke altid
det?

Er der nogen der ved om de to første "problemer" er noget der kan
klares ved at opdatere softwaren på telefonen? (Jeg ved NADA om den
slags, så jeg er muligvis helt afsporet

Mvh
Martin Leong