Skærme
Fijala 3554
skygger på Samsung 172N
Fra : Finn

Dato : 03-07-04 10:10

min nykøbte Samsung 172N laver "skygger" efter lodrette streger - har prøvet
skærmen hos forhandleren, og der gør den det ikke?
min tidligere skærm Samsung 151S gjorde det ikke?
Skærmkortet er et Leatek Geforce4 TI4200

nogen der har gode råd?

mvh

Finn

Fra : Thomas VJ

Dato : 03-07-04 21:46

"Finn" <finn.normann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skærmen hos forhandleren, og der gør den det ikke?
> min tidligere skærm Samsung 151S gjorde det ikke?
> Skærmkortet er et Leatek Geforce4 TI4200

RTFM (?)

Har skærmen ikke en auto adjust knap?

mvh,
Thomas

Fra : Finn

Dato : 04-07-04 15:01

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> "Finn" <finn.normann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

jo, men den justere kun så skærmen biver fyldt helt ud til kanterne

Finn

Fra : Hans

Dato : 04-07-04 22:25

Finn wrote:
> [...]
> min tidligere skærm Samsung 151S gjorde det ikke?
> Skærmkortet er et Leatek Geforce4 TI4200

Prøv med et andet kabel. Jeg har oplevet det samme på en Acer med
standardkablet og et Matrox kort. Efter at have udskiftet kablet med en
anden type stod det knivskarpt, og det var et ganske almindeligt billigt
VGA-kabel jeg brugte.

Det kan være et uheldigt sammentræf mellem filteret på dit grafikkort og
kabellængden.

/ Hans