|
| PIN2-kode Fra : Kim S |
Dato : 03-07-04 09:55 |
|
SE T630 og et Orange-abb.
Har den alm. PIN-kode, men skal ind og justere opkaldspriser
og datapriser så de bliver korrekte.
Til dette beder telefonen om en PIN2-kode.
Jeg har aldrig fået en PIN2 fra Orange, og et opkald til deres
"hotline" hjælper ikke, da de kun har en PUK-kode. En PIN2
"har de aldrig hørt om", så det kan de ikke hjælpe med.
Hvad fa.... gør jeg så ?
Da jeg var hos Telmore, fik jeg et brev med både Pin1 og 2,
så vidt jeg husker.
Mvh, Kim
| |
Ukendt (03-07-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-07-04 10:34 |
|
> SE T630 og et Orange-abb.
> Har den alm. PIN-kode, men skal ind og justere opkaldspriser
> og datapriser så de bliver korrekte.
> Til dette beder telefonen om en PIN2-kode.
> Jeg har aldrig fået en PIN2 fra Orange, og et opkald til deres
> "hotline" hjælper ikke, da de kun har en PUK-kode. En PIN2
> "har de aldrig hørt om", så det kan de ikke hjælpe med.
> Hvad fa.... gør jeg så ?
Hej.
Jeg er ret sikker på, at du blot skal taste noget forkert når den spørger om
PIN2 (3 gange). Derefter vil den spørge om PUK2. Når den er indtastet vil
telefonen lade dig lave en ny PIN2-kode. Præcist som PIN-koden når man
tænder telefonen.
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Erstat "hos" med @ i min email-adresse.
| |
Claus E Beyer (03-07-2004)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 03-07-04 10:41 |
|
"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40e6745d$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> SE T630 og et Orange-abb.
> Har den alm. PIN-kode, men skal ind og justere opkaldspriser
> og datapriser så de bliver korrekte.
> Til dette beder telefonen om en PIN2-kode.
> Jeg har aldrig fået en PIN2 fra Orange, og et opkald til deres
> "hotline" hjælper ikke, da de kun har en PUK-kode. En PIN2
> "har de aldrig hørt om", så det kan de ikke hjælpe med.
> Hvad fa.... gør jeg så ?
Jeg mener at både PIN1, PIN2, PUK1og PUK2 findes inde på din personlige
Telmore-side. Dog er det de oprindelige PIN1 og PIN2 som er anført, da der ikke
kan tages højde for at man evt. selv har ændret disse PIN.
Claus
| |
Fischer (03-07-2004)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 03-07-04 11:20 |
|
> > SE T630 og et Orange-abb.
> > Har den alm. PIN-kode, men skal ind og justere opkaldspriser
> > og datapriser så de bliver korrekte.
> > Til dette beder telefonen om en PIN2-kode.
> > Jeg har aldrig fået en PIN2 fra Orange, og et opkald til deres
> > "hotline" hjælper ikke, da de kun har en PUK-kode. En PIN2
> > "har de aldrig hørt om", så det kan de ikke hjælpe med.
> > Hvad fa.... gør jeg så ?
>
> Jeg mener at både PIN1, PIN2, PUK1og PUK2 findes inde på din personlige
> Telmore-side. Dog er det de oprindelige PIN1 og PIN2 som er anført, da der
ikke
> kan tages højde for at man evt. selv har ændret disse PIN.
Og du mener at han til sit Orange abonnement har fået et logon til Telmores
side?
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
| |
Kim S (03-07-2004)
| Kommentar Fra : Kim S |
Dato : 03-07-04 12:10 |
|
"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40e68899$0$303$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Og du mener at han til sit Orange abonnement har fået et logon til
Telmores
> side?
>
Nej pudsigt nok, har jeg ikke længere support på det nummer hos
Telmore...
Kors, hvor Orange's dækning iøvrigt "sucks" i.f.t. Telmore/TC..
Mvh, Kim
| |
Claus E Beyer (03-07-2004)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 03-07-04 13:33 |
|
"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40e68899$0$303$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> Og du mener at han til sit Orange abonnement har fået et logon til Telmores
> side?
Godmorgen, Claus.
Jeg så kun ordet "Telmore" nederst i Kims indlæg.
-cb
| |
N. Christensen (03-07-2004)
| Kommentar Fra : N. Christensen |
Dato : 03-07-04 14:14 |
|
> SE T630 og et Orange-abb.
[..]
> "har de aldrig hørt om", så det kan de ikke hjælpe med.
> Hvad fa.... gør jeg så ?
Orange kan godt se din PUK2-kode i systemet. Men de må af underlige
årsager ikke udlevere koden.
Og hvis man endelig får dem overtalt til at udlevere den, så siger de
at det er på egen ansvar osv., da man så kan ændre i nogle advanceret
ting. Men den findes, og de har den :)
--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.
| |
Kim S. (03-07-2004)
| Kommentar Fra : Kim S. |
Dato : 03-07-04 15:54 |
|
"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> skrev i en meddelelse
news:cc6bdq$8vi$1@news.cybercity.dk...
> > SE T630 og et Orange-abb.
>
> Orange kan godt se din PUK2-kode i systemet. Men de må af underlige
> årsager ikke udlevere koden.
Det er PIN2, ikke PUK2 jeg skal bruge
>
> Og hvis man endelig får dem overtalt til at udlevere den, så siger de
> at det er på egen ansvar osv., da man så kan ændre i nogle advanceret
> ting. Men den findes, og de har den :)
>
Den smøre fik jeg osse, men fik min PUK2. Men hvad skal jeg med den ??
Jeg har ikke PUK1, ejheller den PIN2 som jeg skal bruge...
Mvh, Kim
| |
kelds99@yahoo.dk (03-07-2004)
| Kommentar Fra : kelds99@yahoo.dk |
Dato : 03-07-04 16:55 |
|
On Sat, 3 Jul 2004 16:54:25 +0200, "Kim S." <No@mail.dk> wrote:
>"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> skrev i en meddelelse
>news:cc6bdq$8vi$1@news.cybercity.dk...
>> > SE T630 og et Orange-abb.
>>
>> Orange kan godt se din PUK2-kode i systemet. Men de må af underlige
>> årsager ikke udlevere koden.
>Det er PIN2, ikke PUK2 jeg skal bruge
>>
>> Og hvis man endelig får dem overtalt til at udlevere den, så siger de
>> at det er på egen ansvar osv., da man så kan ændre i nogle advanceret
>> ting. Men den findes, og de har den :)
>>
>Den smøre fik jeg osse, men fik min PUK2. Men hvad skal jeg med den ??
>Jeg har ikke PUK1, ejheller den PIN2 som jeg skal bruge...
>
>Mvh, Kim
>
Du skal bruge PUK2, hvis du har forsøgt dig med PIN2 tre gange og du
derefter nægtes adgang. Efter ta have indtastet PUK2 kan du så
indtaste en ny PIN2-kode (det kan man i hvert fald på min telefon)
Det samme gælder naturligvis for PIN/PUK1
KS
| |
Kim S. (04-07-2004)
| Kommentar Fra : Kim S. |
Dato : 04-07-04 09:16 |
|
<kelds99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:5glde090ecrsrnkusrqm6ucat9sedgkjk9@4ax.com...
> On Sat, 3 Jul 2004 16:54:25 +0200, "Kim S." <No@mail.dk> wrote:
>
> Du skal bruge PUK2, hvis du har forsøgt dig med PIN2 tre gange og du
> derefter nægtes adgang. Efter ta have indtastet PUK2 kan du så
> indtaste en ny PIN2-kode (det kan man i hvert fald på min telefon)
> Det samme gælder naturligvis for PIN/PUK1
>
Takker, har lavet en.
Men det er sgu da underligt, at de påstår at sådan en PIN2 kender de
ikke....
Mvh, Kim
| |
Ukendt (04-07-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 04-07-04 12:01 |
|
> Men det er sgu da underligt, at de påstår at sådan en PIN2 kender de
> ikke....
Væn dig til det. Det er sjældent, at en servicemedarbejder rent faktisk har
prøvet at bruge de forskellige telefoner i praksis - de kender kun en del af
teorien.
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Erstat "hos" med @ i min email-adresse.
| |
|
|