email på Siemens S55?
Fra : Erling Simonsen

Dato : 03-07-04 09:42

Hej.
Jeg har prøvet at opsætte email på min Simens S55,
men får hver gang en fejmeddelelse: -ERR invalid username
or password.
Har selvfølgelig checket, at det er rigtigt.
Jeg har en gprs forbindelse hos cbb (sonofon) og den
virker udmærket på internettet (wap).
Jeg har forsøgt at sætte emailen op efter de forskrifter
der er hos Sonofon samt på Siemens' hjemmeside.
Det er muligt, at jeg slet ikke kan hente min mail på tlf., da det ikke
er en sonofon mailadresse, men en anden udbyder (intercitynet.dk) ???

jeg går ud fra, at jeg skal bruge mail.sonofon.dk både som pop3 og smtp?

er der nogen, der kan give mig et hint?

mvh
Erling

Fra : kirk

Dato : 03-07-04 10:15

nej du skal bruge den du har fra intercitynet.dk
det skulle jeg ...så virkede det

Kirk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-07-04 10:46

"Erling Simonsen" <erling_fjerndettesimonsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er en sonofon mailadresse, men en anden udbyder (intercitynet.dk) ???

> jeg går ud fra, at jeg skal bruge mail.sonofon.dk både som pop3 og smtp?

Du skal bruge POP3, brugernavn og adgangskode fra intercitynet, mens du skal
bruge "mail.sonofon.dk" (uden gåseøjne) som SMTP.

Claus

Fra : Erling Simonsen

Dato : 03-07-04 11:02

Claus E Beyer wrote:
> [...]
>

> Du skal bruge POP3, brugernavn og adgangskode fra intercitynet, mens du skal
> bruge "mail.sonofon.dk" (uden gåseøjne) som SMTP.

tak for svar.
Jeg skulle som I skriver bare ændre pop3 til mail.intercitynet.dk,
så nu kan jeg både sende og modtage e-mails via gprs
Tak for hjælpen og ha en god dag.
mvh
Erling

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-07-04 13:35

> tak for svar.
> Jeg skulle som I skriver bare ændre pop3 til mail.intercitynet.dk,
> så nu kan jeg både sende og modtage e-mails via gprs
> Tak for hjælpen og ha en god dag.

Ja, det er en dejlig ting at kunne læse e-mails på mobilen, når man er
undervejs.

-cb