camping stik????
Fra : Preben Seerup

Dato : 03-07-04 07:37

hvilke stik bruger man i tyskland til strøm på campingpladser?????

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 08-07-04 12:44

som regel el-stik

Fra : Hans Jørgen

Dato : 08-07-04 18:02

Hej

Carsten Bo Laursen wrote:
> som regel el-stik

Humor har mange udtryk

Jeg har været ud for to typer, Schuko samt CEE.
Du kan evt læse mere om stik på denne url:
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=36

--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 08-07-04 19:05

Og vi siger tak til afsenderen af det lidt højrumpede svar !

I Tyskland møder vi i mere end 90% af alle tilfælde - på de pladser vi
har besøgt gennem mange år - CEE-stik.

Fra : Hans Jørgen

Dato : 10-07-04 09:21

Hej

Flemming Udbj?rg wrote:
> Og vi siger tak til afsenderen af det lidt højrumpede svar !

Jeg valgte at tage det som et humoristisk indslag! Det_må_det_være!

> I Tyskland møder vi i mere end 90% af alle tilfælde - på de pladser vi
> har besøgt gennem mange år - CEE-stik.

Enig, men vi har dog på enkelte pladser måtte bruge Schuko.