Politiet skal på dyreværnskursus
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-07-04 07:32

Lidt gode nyhedder

Politiet skal på dyreværnskursus

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=181780

DAB-problem
Har andre herinde DAB-signalproblemer under Gladsaxesenderen?
og har i prøvet ny antenne hører jeg meget gerne om det

Fra : Claudio Adam

Dato : 03-07-04 09:05

--

Der må findes et organ der kan tage hånd om således,
uden at blande politiet ind i sådanne sager,

Adam
www.sitecenter. dk/dannebrog

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-07-04 09:20

tjae der er mange steder de kunne starte, jeg ved snart ikke hvad der
er vigtigst, men dyretransporterne kan de jo ikke gøre noget ved så
længe spanien og hvem det ellers er, nedlægger veto imod det i EU der
så vi jo vores fødevareminister med tårer i øjene fortælle at der ikke
var noget at gøre !

men det er da godt at politiet forhåbentligt får mere styr på hvornår
et dyr bliver eller ser misrøgtet ud, og de lærer forhåbentlig om alle
dyr, og får noget magt til at skride ind

Fra : trinity

Dato : 03-07-04 16:03

Hej
Ja det er utroligt at de behøver et kursus i at se hvad alle andre
almindelige mennesker med sund fornuft kan se uden kursus i
dyrevelfærd, men hvis det hjælper på problemet så er det jo kun godt
af de kommer på kursus.

det er utroligt at Thorsen komme flere år i fængsel for lidt falske
underskrifter og en "sindsyg" der halshugger en hundehvalp får en bøde
på 500,-
Mon ikke de skulle ses lidt på disse forhold før end det hjælper...

Man kan sku snart ikke åbne Tv'et eller avisen uden at der er nogen
der har mishandlet nogle stakkels dyr på det grusomste - det er til at
blive helt syg ind i sjælen af...

Mvh
Trinity

Fra : JBH

Dato : 03-07-04 21:30

"trinity" <trinityolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man kan sku snart ikke åbne Tv'et eller avisen uden at der er nogen
> der har mishandlet nogle stakkels dyr på det grusomste - det er til at

Tjaa, hvordan kan det blive anderledes i et land som Danmark, der som snart
det eneste i Europa tillader mink og rævefarme samt religiøse slagtninger.
Enkeltstående tilfælde af dyremishandling vil altid forekomme, men disse
organiserede (og lovlige jfr. Dansk lov) former for dyremishandling burde
stoppes.

mvh
JBH