Telia Xpress
Fra : CKC

Dato : 03-07-04 06:55

Hej NG !

lige lidt info til dem som ikke ved det.

Jeg har lige fået en sms fra Telia Xpress der siger, at fra 1. august sænker
de prisen på taletid fra 1,20 kr til 1,00 kr Så det er jo ike så tosset.

M.V.H.
C. Christoffersen

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 07:20

"CKC" <1207@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sænker
> de prisen på taletid fra 1,20 kr til 1,00 kr Så det er jo ike så tosset.

Det har nok noget med Debitels 1 øre sms at gøre.
For de 120 kr man betaler abb. ved Telia for at få gratis sms, kan man jo få
12.000 sms'er ved debitel. Det svare til at man sender 400 sms'er om dagen,
eller 16,6 sms i time, alle døgnets 24 timer. Så det er det vidst de færeste
som kommer op på

Så hvis det var en billig sms løsning man søgte, så ville Debitel nok være
at fortrække frem for telia Express.

/Kim

Fra : Christer Holte

Dato : 05-07-04 13:05

< så ville Debitel nok være
> at fortrække frem for telia Express.
>
> /Kim

Vi er nogle der bare har express til skuffen for at få billige mobiler