Campingpas
Fra : Campingfatter

Dato : 02-07-04 20:54

Hej allesammen.....
Jeg har nu meldt mig ud af DCU, og leder efter et nyt sted, med mere styr på
tingene, og mulig for internationalt campingpas.

Hvor vil I anbefale mig at starte medlemsskab????

Jack og Berit

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 21:53

Jeg får mig gennem FDM

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 22:01

Campere selv i både DK og i Sydeuropa og har stor glæde af FDM.

Diverse rejsepakker og kort, gode råd og links er der masser af på deres
hjemmeside. Endvidere tjener vi nemt vores kontingent hjem i form af
rabatter, bl.a. briller som jeg desværre på skifte glas i ret ofte.

Mvh
Steen

Fra : Campingfatter

Dato : 02-07-04 22:50

Giver de også Internationalt campingpas???

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüssen

Jack

Fra : Id

Dato : 03-07-04 06:33

"Campingfatter" <campingvogn@gelaendewagen.dk> skrev i en meddelelse
> Giver de også Internationalt campingpas???

Ja, jeg har købt Intetrnational campingpas gennem FDM i mange år

Id

Fra : Sten Bo

Dato : 03-07-04 10:46

Steen wrote:
> [...]
> deres hjemmeside. Endvidere tjener vi nemt vores kontingent hjem i
> form af rabatter, bl.a. briller som jeg desværre på skifte glas i ret

Der er også mulighed for rabat på Dansk autohjælp. Der uden ekstra
tillæg dækker udlandet. Dækningsgraden er dog ikke helt mage til
Falcks.

Hilsen Sten Bo

Fra : Campingfatter

Dato : 03-07-04 12:49

Den tror jeg sku, jeg hopper på. Kan se at et internationalt campingpas
koster 70 kr.

Også har man også mulighed for at vignetter, og alt muligt, det er jo rart
at kunne holde det hele i samme klub.

Tror sku jeg laver vejhjælp på campingvognen også.

Tak for hjælpen!!!

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüssen

Jack og Berit

HOBBY Prestige 650 Ukmfe
Mercedes Benz G400 V8

Fra : Tommy Hansen

Dato : 03-07-04 13:26

> [...]

> tingene, og mulig for internationalt campingpas.
>
> Hvor vil I anbefale mig at starte medlemsskab????

Jeg meldte mig også ud Dansk Campingforhandler Union (DCU) og jeg valgte
http://www.dkcampingclub.dk/ som også har flere rabatordninger.
De leverer selvfølgelig internationalt campingpas.

Mvh. Tommy

Fra : Per H

Dato : 03-07-04 14:31

On Sat, 3 Jul 2004 14:25:35 +0200, "Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk>
skrev:

>Jeg meldte mig også ud Dansk Campingforhandler Union (DCU) og jeg valgte
>http://www.dkcampingclub.dk/ som også har flere rabatordninger.
>De leverer selvfølgelig internationalt campingpas.

Det er for øvrigt også en rigtig hyggelig klub, at være sammen med på
ture. Vi var med på en i foråret, og de er utrolige gæstfrie.

De mangler bare et ordentligt blad, og en opdateret hjemmeside.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-07-04 14:54

Per H wrote:

> Det er for øvrigt også en rigtig hyggelig klub, at være sammen med på
> ture. Vi var med på en i foråret, og de er utrolige gæstfrie.

Det samme hører jeg fra andre medlemmer der.

> De mangler bare et ordentligt blad, og en opdateret hjemmeside.

Jeg selv har selvfølgelig også fravalgt DCU, af flere årsager, men jeg har
så valgt DCK, der har både medlemsblad, rabatordninger samt en fungerende
hjemmeside.

http://dck.dk/

Om DCK kan jeg kun sige det samme som ovenfor:

"Det er for øvrigt også en rigtig hyggelig klub, at være sammen med på
ture. Vi var med på en i foråret, og de er utrolige gæstfrie."

Derfor meldte jeg mig ind der - og det giver også et et internationalt
campingpas - selv om jeg sagtens kan bruge mit skandinaviske, både i Danmark
og i de europæiske lande jeg kommer i.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Per H

Dato : 03-07-04 16:35

God hjemmeside.
ser hyggeligt ud.

Har de et godt klubblad?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-07-04 17:12

Per H wrote:

> God hjemmeside.
> ser hyggeligt ud.

Det er det såmænd også...

> Har de et godt klubblad?

Det udkommer 11 gange om året i A5 format, og er på cirka 40 sider.

Det er primært omtale af de forskellige kredsarrangementer der bringes. Der
er længere mellem de oplysende artikler. Men dem finder vi jo så bare på
nettet, enten hos Hans Jørgen på http://campingstuff.dk - eller hos Hans
Duggen på http://www.hanses-campingsider.dk/start.htm - eller hos Dagrunn og
Tommy på http://home13.inet.tele.dk/kth/

Endelig er der jo selvfølgelig Peer Nesleins http://www.campingferie.dk/ der
er leveringsdygtig i stort set alle informationer. Hvis man stadig savner et
blad til regnvejrsdagene på campingpladserne er der hans trykte version, som
uddeles gratis hos campingforhandlere samt på Shell-stationerne.

Fra : Finn

Dato : 09-07-04 19:31

Hej,

Er der nogen der har haft brug for deres internationale camping pas ???

Igennem de mange år hvor vi har kørt sydpå, har vi ikke oplevet at man har
forlangt passet !!!!

Så er det ikke overflødigt ??

--
Mvh. Finn