Killinger :-)
Fra : Elwarth

Dato : 02-07-04 19:41

Hej gruppe
Så skete det endelig - det første DK Elwarth kuld har set dagens lys
Abbie fødte for 2 dage siden 7(!) dejlige britekillinger. Desværre klarede
den ene ikke mosten, men resten trives og tager fint på, selv det lille myr,
som kun vejede 57 g. ved fødslen.
Der ligger et enkelt billede af den udmattede mor med børn, her:
www.elwarth.dk
Se under killinger. Flere følger så snart min mand får tid til at gøre noget
mere ved hjemmesiden.

Venligst
Dorthe

Fra : Ida

Dato : 02-07-04 20:41

--

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.elwarth.dk
> Se under killinger. Flere følger så snart min mand får tid til at gøre

Hej Dorthe

Stort tillykke med dit første kuld - er det ikke bare vidunderligt ?
Det var ærgeligt med den bette fidus, men 57 gram er godt nok heller ikke
meget :-/
Jeg håber resten af flokken klarer den til UG med kryds og slange og jeg
glæder mig til at se dem alle, når de er blevet større

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Elwarth

Dato : 02-07-04 22:54

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Dorthe
>
> Stort tillykke med dit første kuld - er det ikke bare vidunderligt ?

Hej Ida.
Mange tak Og jo, det er helt vidunderligt. Jeg kan bruge rigtig meget
tid på bare at se på de små, det er godt, jeg har ferie...

> Det var ærgeligt med den bette fidus, men 57 gram er godt nok heller ikke
> meget :-/

Nej, vi har også været ret bekymrede for hende, men nu vejer hun allerede 75
g., så vi tror på det

> Jeg håber resten af flokken klarer den til UG med kryds og slange og jeg
> glæder mig til at se dem alle, når de er blevet større

Uha, de klarer det SÅ fint De tager alle på, mellem 11 og 19 g. er det
blevet til siden i går. Og Abbie passer dem efter alle kunstens regler,
selvom det er første gang

Venligst
Dorthe

Fra : Jane

Dato : 03-07-04 05:47

Elwarth skrev i <news:cc49ul$3i5$1@news.net.uni-c.dk>:

> Se under killinger. Flere følger så snart min mand får tid til at gøre
> noget mere ved hjemmesiden.

Dejlige killinger og enormt smuk mormis.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Elwarth

Dato : 03-07-04 12:17

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> Dejlige killinger og enormt smuk mormis.

Hej Jane
Mange tak, vi er også meget stolte af dem

Venligst
Dorthe

Fra : Charlotte A.

Dato : 06-07-04 13:47

Hej Dorthe

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i
> Så skete det endelig - det første DK Elwarth kuld har set dagens lys

Tillykke må jeg også ønske dig så....årh, de er altså så lækre og så de
farver *suk*...
Jeg glæder mig, til det engang (om længe...) bliver vores tur). Indtil da må
jeg nøjes med at savle over alle andres nyfødte mislinger...og nyde min
næsten nye killing - der vokser og trives godt *fnis*

--
KH
Charlotte A