IE dur ikke
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-07-04 18:44

Når jeg vil åbne en side i IE 6.0 lukker den ned med det samme, der kommer
en fejlmelding om "explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden." Nogle forslag til hvad der kan gøres?

Fra : Anders Lund

Dato : 02-07-04 19:44

Jakob Johannessen wrote:

> Når jeg vil åbne en side i IE 6.0 lukker den ned med det samme, der kommer
> en fejlmelding om "explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
> ulejligheden." Nogle forslag til hvad der kan gøres?

Scan maskinen med Ad-aware og/eller Spybot....

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-04 23:18

Jakob Johannessen skrev:

>Når jeg vil åbne en side i IE 6.0 lukker den ned med det samme, der kommer
>en fejlmelding om "explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
>ulejligheden."

explorer.exe har ikke noget med IE at gøre, så der måske en fejl
et andet sted.
--
Knud

Fra : Jean

Dato : 03-07-04 07:48

Jakob Johannessen skrev:
> [...]
beklager
> ulejligheden." Nogle forslag til hvad der kan gøres?

Prøv CWshredder, den fjerner trojans. Det kan være sådan en, der får IE til
at gå ned. Hvis du altså mener "iexplore".
http://www.arlet.dk/cwshredder.exe

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 03-07-04 19:44

Nu har jeg brugt CWshredder, Ad-aware og Spybot uden at det har hjulpet
noget.

Fra : John

Dato : 03-07-04 20:31

"Jakob Johannessen" <whisky@*FJERN*post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
beklager
> ulejligheden." Nogle forslag til hvad der kan gøres?

Du er åbenbart ikke alene med problemet. Prøv om du kan reparere IE6:

http://www.theeldergeek.com/repair_ie6.htm

Mvh John

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 04-07-04 10:22

> Du er åbenbart ikke alene med problemet. Prøv om du kan reparere IE6:
>
> http://www.theeldergeek.com/repair_ie6.htm

Så er det også prøvet uden at det hjalp