mine små missekatte
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 02-07-04 17:02

Hej Grupp

Ja jeg er vist ny her i forummet, men syntes lige i skal have lov til at
kigge lidt på mine kære små drenge / piger.

De bliver 10 uger på mandag. Er det tidsnok at de flytter hjemmefra ? De er
allerede meget selvstændige og ligger tit og sover for sigselv. Ingen af dem
dier hos moderen længere.

Arh jo billeder ligger på http://www.isex.dk/thumbnails.php?album=11

--
Tonny Jørgensen
Network administrator

Fra : Elwarth

Dato : 02-07-04 17:22

"Tonny Jørgensen" <hest@jegergud.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Grupp
>
> Ja jeg er vist ny her i forummet, men syntes lige i skal have lov til at
> kigge lidt på mine kære små drenge / piger.

Hej Tonny
Velkommen til
De er godt nok nuttede, de små mivlinger...

> [...]
er
> allerede meget selvstændige og ligger tit og sover for sigselv. Ingen af

Nej, det er stadig for tidligt. De skal være mindst 12 uger. De bruger tiden
på at lære kattesprog og katteadfærd, og det lærer de af deres mor og
søskende. Så selv om de teknisk set godt kan overleve uden mor nu, så er det
lige tidligt nok.

Venligst
Dorthe

Fra : Ida

Dato : 02-07-04 17:22

--

"Tonny Jørgensen" <hest@jegergud.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Grupp
>
> Ja jeg er vist ny her i forummet, men syntes lige i skal have lov til at
> kigge lidt på mine kære små drenge / piger.

Det er meget smukke killinger og en utroligt smuk mor - jeg *er* jo tortie
freak

> [...]
er
> allerede meget selvstændige og ligger tit og sover for sigselv. Ingen af

Nej, de er ikke gamle nok til at rejse hjemmefra, de er først opdraget
færdige og selvstændige nok, når de er mindst 12 uger
At moderen ikke giver dem lov at die og ser ud til at ignorere dem er et
vigtigt led i killingernes udvikling, får de ikke den del med, så kan der
opstå adfærdsproblemer med killingerne senere i deres liv, da de ikke får
lært denne del af kattesproget *s*

Ida
www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-07-04 17:36

Hej Tonny

Det er da nogle ualmindelig bedårende killinger og ligesom
Ida er jeg tortie-freak så jeg kan kun tilslutte mig, mormis
er fantastisk smuk.

Igen som Ida siger killingerne bør være hos deres mor til de er 12 uger
gamle, så er man helt sikker på at de har lært det de skal lære, inden de
kommer på egen pote.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***