Sony Ericsson T610
Fra : DonE

Dato : 02-07-04 15:20

HeY!
Da jeg er 'ny' hvad angår Sony Ericsson mobiler, har ellers holdt mig til
Nokia.
Men nu skulle der ske noget andet
Så jeg mangler lidt Info.
Gode sider hvor man kan hente noget 'stuff'
Hvad skal jeg bruge af kabel når jeg gerne vil:
Uploade billeder til pc og fra pc til mobilen.
Rediger i telefonbogen.
Håber på lidt hjælp.

--

DonE

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 16:28

"DonE" <DonE@udbyder.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gode sider hvor man kan hente noget 'stuff'
> Hvad skal jeg bruge af kabel når jeg gerne vil:
> Uploade billeder til pc og fra pc til mobilen.

Hej

www.myt610.net finder du en masse ringetoner, billeder, programmer osv.

Via www.xgryde.dk kan du uploade filer, som du så henter via wap.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=272878236&n=894707904#xy finder du
kabler, infrarød port og bluetooth dongle - altsammen til at "kommunikere"
med din nye mobil - Tillykke med den iøvrigt - fed ik´? :)

Hilsen Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-07-04 19:58

http://spawn.dk/themes/

> Hvad skal jeg bruge af kabel når jeg gerne vil:
> Uploade billeder til pc og fra pc til mobilen.
> Rediger i telefonbogen.
> Håber på lidt hjælp.

Bluetooth!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : DonE

Dato : 03-07-04 11:03

> Bluetooth!
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Michael Lund Sørensen

Hvis jeg nu køber: USB Bluetooth dongle
http://www.thansen.dk/product.asp?c=273095176&n=894707904&pn=894708073
Hvad kan jeg så med den? Jeg skal vel også downloade et eller andet program?
eller hva?

--

DonE

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-07-04 12:19

DonE skrev :

> [...]
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=273095176&n=894707904&pn=894708073
> Hvad kan jeg så med den? Jeg skal vel også downloade et eller andet

Jeg kender ikke lige den du ser på der, men den fra Zitech følger al
nødvendig software med.

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=132696

I øvrigt bruger jeg mest Stifinder >Send to > Bluetooth > T610

Jeg har haft problemer med rækkevidden men det skyldtes noget interferens
med skærmen, og holder jeg phonen væk fra skærmen er der intet problem.

Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen