Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FireFox og Danske Netbank
Fra : HenrikF

Dato : 02-07-04 12:27

Er det muligt at bruge Firefox 0.9 til Danske Netbank. (Har ikke selv kunnet
få det til at virke).

Mvh. Henrik

---

Fra : Claus U

Dato : 02-07-04 13:48

Hi HenrikF du skrev:

> Er det muligt at bruge Firefox 0.9 til Danske Netbank. (Har ikke selv kunnet
> få det til at virke).

Den virker ikke! Har prøvet 100 forskellige ting!

> ---

Ved siden af uret er der et ikon med 4 farver på (gul, sort, grøn og rød )
Højreklik og vælg "Run AVG Control Center" vælg faneblad "E-mail Scanner"
fjern fluebenet i "Certify Outgoing Messages" tryk på Apply og derefter på
OK så er det ovenstående væk! - Vær venlig at gøre usenet en tjeneste!
--
Claus U

Fra : PerX ...

Dato : 02-07-04 14:49

In article
<et.indlaeg.blev.afsendt.den.02.07.2004.14.47.54.af.claus.u@cykeltyven.d
k>, nospam.remove.all.valid@dumbass.dk says...

> [...]
> fjern fluebenet i "Certify Outgoing Messages" tryk på Apply og derefter på
> OK så er det ovenstående væk! - Vær venlig at gøre usenet en tjeneste!

Hvis den nu kunne sætte valgfrie signaturer på, så ville det være helt
smart *g*

Fra : Claus U

Dato : 03-07-04 06:50

Hi PerX du skrev:

> Hvis den nu kunne sætte valgfrie signaturer på, så ville det være helt
> smart *g*

Det kan faktisk ordnes! Men det kræver desværre, at man er lidt af en
nørd. Med en Hamster + Korr <http://www.tglsoft.de> kan så godt som alt
rettes! Og lige nu er vejret jo perfekt til den slags "projekter".....
--
Claus U

Fra : Erik Dan

Dato : 02-07-04 19:54

"HenrikF" <nn.nn@nn.dk> wrote in message
> Er det muligt at bruge Firefox 0.9 til Danske Netbank. (Har ikke selv
kunnet
> få det til at virke).
> -----------
Prøv eventuelt en ældre udgave af Java , det gjorde udslaget for mig i
forbindelse med Lån&Sparbank.
http://java.sun.com/products/archive/j2se/1.4.1_07/index.html

/ Dan

Fra : HenrikF

Dato : 03-07-04 05:33

Talte med Danske Netbank i går, og de har selvfølgelig ikke en løsning. Dog
oplyste de, at de ikke brugte Java.

Mvh. Henrik

Fra : Torben Nielsen

Dato : 03-07-04 08:19

HenrikF wrote:
> Talte med Danske Netbank i går, og de har selvfølgelig ikke en løsning. Dog
> oplyste de, at de ikke brugte Java.

Det lyder bekendt, ingen løsninger fra deres side. Jeg undrer mig
over at de overhovedet begyndte at understøtte Mac (mod betaling
selvsagt), kunne de så ikke bare have valgt at understøtte det
hele? Ville det virkeligt været så meget dyrere, når de nu
alligevel ændrede i systemet?

Som en lille sidebemærkning, kan jeg oplyse at jeg for ca. 14
dage siden modtog et brev fra Danske Bank, hvor jeg blev spurgt
om hvorfor jeg ikke havde valgt at sige ja tak til at få Danske
Netbank. Ved at besvare brevet ville jeg være med i lodtrækningen
om en bærbar computer. Selvfølgelig kunne jeg da ikke lade en
sådan mulighed gå ubemærket hen, så derfor svarede jeg at jeg nu
var kunde i Jyske Bank, da jeg der kan bruge hvilken som helst
kombination (mere eller mindre)af styresystem og browser som jeg
ønsker.
   Jeg har min gamle bankrådgiver i Danske Bank stærkt mistænkt for
at sørge for at jeg fik brevet, da jeg gjorde det klart over for
ham, at det var på grund af Netbank at jeg valgte Jyske Bank. Nu
mangler jeg så bare at vinde den bærbare, for så kan Danske Bank
jo betragte den som en slags dummebøde ;)

Mvh.
Torben

Fra : HenrikF

Dato : 03-07-04 13:05

Håber du vinder den bærbare!

Mvh. Henrik

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-07-04 10:04

On Sat, 3 Jul 2004 06:33:06 +0200, "HenrikF" <h.f@dd.dd> wrote:

> Talte med Danske Netbank i går, og de har selvfølgelig ikke en løsning.
> Dog oplyste de, at de ikke brugte Java.

Det passer nu ikke. De bruger java et par steder, bl.a. til at
vise kurser.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|