/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
SMS for 1 øre
Fra : BorreBoy


Dato : 02-07-04 09:13

Det er da en pris, der er til at forstå
http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2497898/



 
 
Christer Holte (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Christer Holte


Dato : 02-07-04 10:25

Ja for dælen...Jeg er da spændt på at se eks. Telmores modspil !

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse
"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
news:cc35ev$2men$1@news.cybercity.dk...
> Det er da en pris, der er til at forstå
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2497898/
>
>



Anders (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 02-07-04 10:40

Christer Holte wrote:
> Ja for dælen...Jeg er da spændt på at se eks. Telmores modspil !
Hvad får dig til at tro at der kommer et modspil? Telmore er jo ikke
kommet med et modspil til andre selskabers prisnedsættelse. CBB er fx
billigere end Telmore på alle punkter. Andre selskaber har samme pris,
hvis ikke lavere, foruden tilskud til nye mobiltelefoner.

Telmore er ikke det frække mobilselskab mere, det er ligesom CBB har
overtaget den tittel. For mig at se satser Telmore mere på service i
stedet for pris.

Fischer (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-04 11:45

> Ja for dælen...Jeg er da spændt på at se eks. Telmores modspil !

Debitels udspil passer jo kun til en vis kundegruppe.

Da de kræver et mindsteforbrug på 50 kr. om måneden, vil kun folk der både
taler og SMS'er meget få noget ud af det.
Og hos debitel skal man altid huske at medregne alle de små ekstra
fordyrelser: 50 øre i opkaldsafgift, betaling for viderestilling til
mobilsvar m.m.

Endelig mangler debitel data-forbindelser som GPRS og HSCSD.

Så jeg tror ikke Telmore rører på sig.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



HansII (05-07-2004)
Kommentar
Fra : HansII


Dato : 05-07-04 08:32

"Fischer" skrev d. 02-07-04 11:45 dette indlæg :
> Så jeg tror ikke Telmore rører på sig.
Havde du regnet med det?

Telmore kunne jo ikke følge med CBB da de sænkede prisen til 69 øre. Så
hvorfor skulle de dog kunne følge med Debitel?

Nej, Telmore er IKKE længe den frække dreng men en del af TDC som IKKE
kan/vil/formår at være billig.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


HansII (05-07-2004)
Kommentar
Fra : HansII


Dato : 05-07-04 08:32

"Fischer" skrev d. 02-07-04 11:45 dette indlæg :
> Så jeg tror ikke Telmore rører på sig.
Undre det dig? Telmore kunne jo ikke følge med da CBB og andre selskaber
sænkede prisen. Så hvorfor skulle de kunne følge med når Debitel gør det?

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Fischer (05-07-2004)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 05-07-04 09:05

> > Så jeg tror ikke Telmore rører på sig.
>
> Undre det dig? Telmore kunne jo ikke følge med da CBB
> og andre selskaber sænkede prisen. Så hvorfor skulle de
> kunne følge med når Debitel gør det?

Næh, det undrer mig ikke.
ClubBlahBlah er klassen frække dreng ..... nogle vil måske kalde dem klassen
dumme svin!
De r*vrendte deres pluskunder og p*sser på deres konkurrenter på et usagligt
grundlag.
ClubBlahBlah er ikke et selskab jeg har lyst til at identificere mig med.

For mig er Telmore den leverandør der har bedste kvalitet og ydelse til mine
behov. Så de håndøre jeg kan spare andetsteds gider jeg slet ikke bruge tid
på at overveje.

Hvis nogen har lyst til at kaste sig i kløerne på ClubBlahBlah, Tele2 eller
Debitel, så for min skyld ingen alarm. Det er da et frit land vi lever i.
Jeg fatter bare ikke alle de utilfredse Telmore-kunder der piver over
priserne, men åbenbart ikke har boller nok til at flytte deres nummer hen
til en af konkurrenterne?

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



MigSelv (02-07-2004)
Kommentar
Fra : MigSelv


Dato : 02-07-04 10:53

Læs lige, at du skal have minimums forbrug på 50,- pr. måned. Hos Telmore et
det kun 7.50,-
Så spørgsmålet er, om det kan betale sig.

/MigSelv
>



Fischer (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 02-07-04 11:28

> Læs lige, at du skal have minimums forbrug på 50,- pr. måned.
> Hos Telmore et det kun 7.50,-

Nej, det er 50 kr. pr. 3 måneder.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Peter nage (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Peter nage


Dato : 02-07-04 11:43

> > Læs lige, at du skal have minimums forbrug på 50,- pr. måned.
> > Hos Telmore et det kun 7.50,-
>
> Nej, det er 50 kr. pr. 3 måneder.

Ja, og hvis det ikke overholdes skal et administrations gebyr på 7,50
betales, dvs. ikke 50 kr.



Anders Lund (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Lund


Dato : 02-07-04 12:31

Peter nage wrote:

>>>Læs lige, at du skal have minimums forbrug på 50,- pr. måned.
>>>Hos Telmore et det kun 7.50,-
>>
>>Nej, det er 50 kr. pr. 3 måneder.
>
>
> Ja, og hvis det ikke overholdes skal et administrations gebyr på 7,50
> betales, dvs. ikke 50 kr.

Kan i ikke smide nogle links til dette? Jeg har nemlig ikke kunne finde
dette abb. hos Smarttalk. Det nærmeste jeg har fundet er:
"Minimumsbeløb - ved forbrug under 50 DKK/md. 25,00 DKK"
http://smarttalk.dk/smarttalk/smarttalk.nsf/pages/Priser.html

Men der er prisen for en SMS også 19 øre... hvor er deres nye abb.?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Peter nage (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Peter nage


Dato : 02-07-04 12:52

> Kan i ikke smide nogle links til dette? Jeg har nemlig ikke kunne finde
> dette abb. hos Smarttalk. Det nærmeste jeg har fundet er:
> "Minimumsbeløb - ved forbrug under 50 DKK/md. 25,00 DKK"
> http://smarttalk.dk/smarttalk/smarttalk.nsf/pages/Priser.html

Jeg kan ikke se hvad smarttalk har med telmores minimumsforbrug at gøre.

Men her er et link:
https://web.telmore.dk/product/prices.html

I bunden af siden står:
---citat---
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder.
Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I
praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste
tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er
tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.
---citat slut---



Anders Lund (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Lund


Dato : 02-07-04 19:38

Peter nage wrote:
>>Kan i ikke smide nogle links til dette? Jeg har nemlig ikke kunne finde
>>dette abb. hos Smarttalk. Det nærmeste jeg har fundet er:
>>"Minimumsbeløb - ved forbrug under 50 DKK/md. 25,00 DKK"
>>http://smarttalk.dk/smarttalk/smarttalk.nsf/pages/Priser.html
>
> Jeg kan ikke se hvad smarttalk har med telmores minimumsforbrug at gøre.

Ok, kunne ikke lige finde hoved eller hale i om i talte om det ene eller
andet abb. Det kan jeg nu.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

MigSelv (02-07-2004)
Kommentar
Fra : MigSelv


Dato : 02-07-04 15:11

Smarttalk kræver et minimumsforbrug på 50 kroner om måneden. Er forbruget
ikke på 50 kr., koster det som minimum 25 kroner

/MigSelv




Thomas Strandtoft (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 02-07-04 11:02

BorreBoy wrote:

> Det er da en pris, der er til at forstå
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2497898/

Jo, men det er da stadig overpris når man tænker på hvor kort tid
en sms tager at sende i forhold til minutprisen på samtale. Jeg
mener de regnede ud på et tidspunkt at båndbreddemæssigt kunne man
sende ca. 2000 sms'er for det som svarede til 1 minuts samtale.
Jeg er vant til at betale 68 øre/minut for mine samtaler, hvorfor
skulle jeg synes 2000 øre for den samme trafik som SMS er "til at
forstå"??

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

BorreBoy (02-07-2004)
Kommentar
Fra : BorreBoy


Dato : 02-07-04 11:24


"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:40E532B0.93ED2617@carftp.com...
> BorreBoy wrote:
>
> > Det er da en pris, der er til at forstå
> > http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2497898/
>
> Jo, men det er da stadig overpris når man tænker på hvor kort tid
> en sms tager at sende i forhold til minutprisen på samtale. Jeg
> mener de regnede ud på et tidspunkt at båndbreddemæssigt kunne man
> sende ca. 2000 sms'er for det som svarede til 1 minuts samtale.
> Jeg er vant til at betale 68 øre/minut for mine samtaler, hvorfor
> skulle jeg synes 2000 øre for den samme trafik som SMS er "til at
> forstå"??

Jeg er ret ligeglad med dine udregninger. Jeg synes 1 øre for én sms er
billigt, og særdeles fair.



Anders Lund (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Lund


Dato : 02-07-04 12:02

Thomas Strandtoft wrote:

> Jo, men det er da stadig overpris når man tænker på hvor kort tid
> en sms tager at sende i forhold til minutprisen på samtale. Jeg
> mener de regnede ud på et tidspunkt at båndbreddemæssigt kunne man
> sende ca. 2000 sms'er for det som svarede til 1 minuts samtale.
> Jeg er vant til at betale 68 øre/minut for mine samtaler, hvorfor
> skulle jeg synes 2000 øre for den samme trafik som SMS er "til at
> forstå"??

SMS: Skal vi gå i biffen i aften klokken 21.30 og se den nye film?
SMS: Det kan vi godt, hvor skal vi mødes?
SMS: I Palads BIO klokken 21.00?
SMS: OK, vi ses.
Pris: 4 øre.

Tale, måske 30 sekunder for at opnå samme resultat.
Pris: 34 øre + opkaldsafgift.

Jeg bliver dog ved mit Telmore abb.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Tanja Christensen (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Tanja Christensen


Dato : 02-07-04 11:48

BorreBoy skrev:

>Det er da en pris, der er til at forstå
>http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2497898/
>

Ja hvis det ikke lige var Smarttalk. Har kun dårlige erfaringer med
det selskab.


--
Tanja
CHICKENS: The only animals you eat before they are born
and after they are dead.

Repzak (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Repzak


Dato : 02-07-04 11:58


> Ja hvis det ikke lige var Smarttalk. Har kun dårlige erfaringer med
> det selskab.

HeHe.. hvem har ikke det...

Kasper



BorreBoy (02-07-2004)
Kommentar
Fra : BorreBoy


Dato : 02-07-04 12:56


"Tanja Christensen" <Tanjasnospam@sweetpie.dk> skrev i en meddelelse
news:t8fae0947mir7t3iis5r26fv8cdsnqpc12@4ax.com...
> BorreBoy skrev:
>
> >Det er da en pris, der er til at forstå
> >http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2497898/
> >
>
> Ja hvis det ikke lige var Smarttalk. Har kun dårlige erfaringer med
> det selskab.

Helt enig.
Kunne aldrig finde på at vælge Debitel eller Tele2; men det er godt de er
der, så vi kan få lidt konkurrence.



Kim S (02-07-2004)
Kommentar
Fra : Kim S


Dato : 02-07-04 15:16

"Tanja Christensen" <Tanjasnospam@sweetpie.dk> skrev i en meddelelse
news:t8fae0947mir7t3iis5r26fv8cdsnqpc12@4ax.com...
> BorreBoy skrev:
>
> Ja hvis det ikke lige var Smarttalk. Har kun dårlige erfaringer med
> det selskab.
>
Alle selskaber har vist kunder med dårlige erfaringer.
Jeg er lige skiftet til Orange p.g.a. et godt telefon-tilbud,
men kors hvor har de dårlig dækning....
Der er ikke meget ved at ha' en god telefon, når der ikke
er dækning i det område man bevæger sig rundt i.

Mvh, Kim



DaneX (02-07-2004)
Kommentar
Fra : DaneX


Dato : 02-07-04 16:57

> Jeg er lige skiftet til Orange p.g.a. et godt telefon-tilbud,
> men kors hvor har de dårlig dækning....
> Der er ikke meget ved at ha' en god telefon, når der ikke
> er dækning i det område man bevæger sig rundt i.

Så er det jo, at man får låst sin telefon op og bruger sit gamle abonnement,
som man jo SELVFØLGELIG (hehe) ikke har opsagt endnu før man har fundet ud
af hvor god/dårligt det nye er :)

/DaneX



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177506
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408561
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste