Telmore og e-mail
Fra : BorreBoy

Dato : 02-07-04 09:11

Hejsa.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at opsætte en T610 til e-mail? Synes
ikke jeg kan finde noget på Telmores hjemmeside...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : JJ

Dato : 02-07-04 10:30

On Fri, 2 Jul 2004 10:11:18 +0200, "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk>
wrote:

>Synes
>ikke jeg kan finde noget på Telmores hjemmeside

Chat med deres online support. De kan give dig en guide til de fleste
mobiler.

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-07-04 18:35

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

> Er der nogen, der kan hjælpe mig med at opsætte en T610 til e-mail? Synes
> ikke jeg kan finde noget på Telmores hjemmeside...

Du finder indstillinger for E-mail i telefonen. Derefter indtaster du data for
POP3-server, brugernavn og adgangskode. Dit navn og din e-mail-adresse skal også
indtastes. Du indtaster evt. en e-mail-adresse som du vil have en kopi af
afsendte mails til. Du kan formodentligt også bestemme om der kun skal hentes
"headers" eller om hele e-mailen skal hentes. SMTP-serveren skal fx være
"post.tele.dk" (uden gåseøjne). Du henter via en datakonto hvor APN = "internet"
(uden gåseøjne). Den skal du nok selv oprette, hvis du ikke allerede har
oprettet den til internetsurf.

POP3-server, brugernavn og adgangskode skal være de data som du har hos din
e-mail-udbyder. Det er ikke noget der har noget specielt med Telmore at gøre,
men SMTP-serveren skal være "post.tele.dk" (uden gåseøjne) eller en af TDC's
andre SMTP-servere. Dette skyldes at man kun kan sende e-mails via SMTP-serveren
hos den udbyder hvor man er koblet op, her TDC/Telmore.

Claus

Fra : BorreBoy

Dato : 02-07-04 19:27

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
SMTP-serveren
> hos den udbyder hvor man er koblet op, her TDC/Telmore.

Takker.