Fan for NB på ABIT AI7
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-07-04 21:32

Damn
Min blæser på NB på mit ABIT AI7 er gået kaput
Den spinder fint op men støjer, hvorefter den pludselig gå ned på 150
omdr - ikke meget... og den vanlige ambulanehylen tilfølge

Men øhmm, er det muligt at få skiftet blæseren hertillands eller skal
man skifte det hele?
Tjoh, man kan vel ligeså godt gøre det sidste

Maskine kører en del spil og sådan
Hvad kan I anbefale af NB kølerudstyr der kører fornuftigt?

tia/Peter

Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-07-04 06:27

On Thu, 1 Jul 2004 22:32:19 +0200, Peter Lykkegaard
<polonline@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Tjoh, man kan vel ligeså godt gøre det sidste
>
> Maskine kører en del spil og sådan
> Hvad kan I anbefale af NB kølerudstyr der kører fornuftigt?

Prøv at slå alarmen fra i bios, så du bliver fri for at høre på ambulancen.
Derefor kan du bare tage blæseren helt fra. Langt de fleste mobos kan køre
med passiv NB køling med mindre at du overclocker helt vild.

Et andet alternativ kan være
Den bruger jeg selv på mit AN7 som ellers også er "født" med en støjende
NB profil/blæser

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-07-04 07:03

"Thomas Hansen" wrote

> Langt de fleste mobos kan køre
> med passiv NB køling med mindre at du overclocker helt vild.

Ok, jeg prøver at se hvad den lokale pusher har

tak/Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-07-04 11:07

"Peter Lykkegaard" wrote

> Min blæser på NB på mit ABIT AI7 er gået kaput

Nåh det ente med at jeg monterede en 40mm papst ovenpå køleprofilen
Så må ejg lige holde øje med temperaturen de første dage

- Peter