Asrock K7S8X
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-07-04 21:13

Greetings!

Min lokale hardware-pusher kan levere en Asrock K7S8X til 449,-
Jeg har en Barton 2500+ (OC'er ikke).
Jeg har et PCI-lydkort og PC'en kører også Linux engang imellem.

Lad mig få alle for og imod, inden jeg køber det imorgen sidst på eftermiddagen

Med andre ord: Er det overhovedet stabilt og fornuftigt?

Jesper G. Poulsen

Fra : FinnogAngela

Dato : 01-07-04 22:43

"Jesper G. Poulsen" <groups@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eftermiddagen

> Med andre ord: Er det overhovedet stabilt og fornuftigt?

Koster fra 235.- på Edbpriser, hvor du også kan læse bedømmelser af kortet .

Hilsen Finn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-07-04 06:53

"FinnogAngela" <afc.chris_FJERN DETTE_@get2net.dk> wrote in message news:<lz%Ec.1690$m_4.249@news.get2net.dk>

> Koster fra 235.- på Edbpriser, hvor du også kan læse bedømmelser af kortet .

Jeg vil nu godt gi' de 150,- ekstra ved den lokale.

Men... Vil mit Inno3D GF2 MX200 virke i det bundkort (jeg har
begrænset web-adgang, så jeg kan ikke selv checke det efter).

--
Mvh.
Jesper G. Poulsen

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 05-07-04 04:33

Så vidt jeg kan se understøtter din Inno3d AGP 4x
så det skulle være ok.

---