Skærme
Fijala 3554
Philips SoHo 109S20 er det en god skærm ??~
Fra : Micky

Dato : 05-05-01 17:33

Hejsa

Jeg har tænkt på at købe en Philips SoHo 109S20 19*
skærm for 3500kr,
jeg ville dog bare lige høre om der nogen der kan fortælle mig, om det er en
god skærm til de penge,
eller om jeg kan få noget der er bedre for ca. det samme beløb?
(højst +500kr ekstra).

MVH Micky

Fra : DaWizeGuy

Dato : 06-05-01 16:47

"Micky" <micky25@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
en
> god skærm til de penge,
> eller om jeg kan få noget der er bedre for ca. det samme beløb?

For ca. 4000 kr. kan du få en Samsung Syncmaster 900NF. Den har fladt
Diamondtron-billedrør fra NEC/Mitsubishi og en standardopløsning på
1600x1200 pixels i 85 Hz. Jeg har selv en og er særdeles godt tilfreds med
den. Det skal bemærkes, at Diamondtron-billedrøret bygger på en teknologi
der minder om Sonys Trinitron, hvorfor 900NF også har to svagt synlige
vandrette streger, som er skygger fra de to wirer der holder gittermasken på
plads. Men kan man leve med dette, fås efter min mening ikke en bedre skærm
til prisen.
---
Mvh. Anders

Fra : Micky

Dato : 08-05-01 18:15

yes, det er en fed skærm, køber helt sikkert den.
Tak for hjælpen.

Micky.