Skærme
Fijala 3554
Viewsonic VP181S 18 " TFT god til spil?
Fra : Weezard

Dato : 01-07-04 17:48

Hejsa...

Jeg vil gerne høre om der er nogen som ejer eller har kendskab til
denne skærm?

Overvejer at købe skærmen som jeg ved har S-IPS panel og derfor skulle
være god til både alm kontor brug, film og hurtige 3D FPS spil som
counterstrike, farcry osv.

Selvom responstiden står til 30 ms og kontrastforholdet til 400:1
skulle skærmen være suveræn hvad angår opdatering og korrekt visning
af farver, og uden trail/slør eller ghosting i hurtige spil.

Men er der nogen der har erfaring med denne skærm..?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig... På forhånd tak :)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-07-04 05:10

"Weezard" <weezard@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men er der nogen der har erfaring med denne skærm..?
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig... På forhånd tak :)

Hej

Jeg har sådan én og er meget glad for den - både til Kontor, DVD og
spil-brug

Der har været en del skriveri om at DVI indgangen brænder af på dem, men
min virker da endnu og den er (så vidt jeg husker) fra sep03

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : rane

Dato : 02-07-04 11:28

On Fri, 2 Jul 2004 06:09:56 +0200, "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com>
wrote:

>Der har været en del skriveri om at DVI indgangen brænder af på dem, men
>min virker da endnu og den er (så vidt jeg husker) fra sep03

Tror det har noget at gøre med hvor meget den bliver brugt om dagen.
Og så havde Viewsonic tilsyneladende en dårlig produktionsserie, som
desværre var enorm.

Vil gå ud fra at de nyeste VP181 skærme ikke har problemet, så køb du
roligt en :)

Fra : Erik

Dato : 03-07-04 08:03

"Weezard" <weezard@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne høre om der er nogen som ejer eller har kendskab til
> denne skærm?
> Men er der nogen der har erfaring med denne skærm..?

Jeg har en VP181S og den kører alle spil meget meget fint.
Jeg spiller mest first person shooters og det klarer den rigtigt godt.

--
Erik

Fra : Maestro

Dato : 24-07-04 22:02

Hey kan kun være enig med de andre 2, den kører næsten alt super godt.
Grunden til jeg siger "næsten" er at jeg så en smule trailing i bagrunden
når man kørte hurtigt i GTA3 Vice City.
Ellers er den bare super, er lidt træt så jeg orker ikke at skrive mere