OS 9 CD til 400 mhz iMac DV efterlyses des~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-07-04 16:04

jeg mangler desperat en original OS 9 CD til en 400 mhz iMac DV med
slotloading - enten den originale eller den der tilbage kopierings
fætter.

Jeg henter i hele store København og du får den retur med posten
pronto.

Meget gerne i går end i dag.

Jeg er i Hellerup.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Tom

Dato : 01-07-04 18:24

Har noget der ligner .. 9.2.2 ( original fra en bærbar .. (g4 )..
+ software restore..

Er det noget så mail tom snabel.. Mir. Dk
Undlad huller og gæt selv resten trebogstaver@trebogstaver.dk
I aften torsdag.. Fredag er for sent...
Tom

On 7/1/04 5:03 PM, in article
1gg98ot.1gt8riv1jd0vceN%jesper@XXXXXXXXXgylling.net, "Jesper Haaber Gylling"

Fra : Jens

Dato : 01-07-04 18:25

> [...]

> fætter.
>
> Jeg henter i hele store København og du får den retur med posten

Jeg har sådan en fætter - i Dragør.
--

/ Jens

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-07-04 22:26

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Jeg har sådan en fætter - i Dragør.

Jeg tror jeg ahr klaret den - ved det senere.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-07-04 07:52

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Jeg har sådan en fætter - i Dragør.

Hvornår kan jeg hente den ?

Har sendt mail til dig.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-07-04 08:29

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Jeg har sådan en fætter - i Dragør.

Bare for at præcisere. Det er en kobolt blå iMac med 400 mhz og
slotloading.

Det må være den som hedder iMac (Summer 2000) og farven er Indigo

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten Lind

Dato : 02-07-04 17:23

> [...]

> slotloading.
>
> Det må være den som hedder iMac (Summer 2000) og farven er Indigo

Egentligt sjovt Jesper har skrevet dette ca. kl. 10:00, d.
02.07.2004.
Kl. 18:00 d. 01.07.2004 sendte jeg ham en mail, der løste opgaven, så
kære Jesper - Hvorfor al den commers?
Hvis du havde skulle bruge en CD, hellere forleden end idag, havde du
vel repliceret, eller hvad?

..........eller er det blot mig, der stadig ikke forstår en millimeter?
Hej fra
M.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-07-04 18:45

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> vel repliceret, eller hvad?
>
> .........eller er det blot mig, der stadig ikke forstår en millimeter?

Morten kl. 18.00 sad slet ikke hjemme og var ikke hjemme før kl. 01.00
samme aften.

Der havde jeg været hos Karen Seiersen og låne en af hende, som iøvrigt
ikke duede.

Samtidig lovede Henry at sende mig de CD'ere som han havde lånt af mig +
en CD som muligvis kunne bruges.

Samtidig havde jeg fået en mail fra Jens Find, som også havde en CD.

Her til eftermiddag kunne jeg så hente en CD som duer 5-7 minutters
kørsel herfra. Tak Jan Winckler.

Den 28. juni kl. 16.54.26 sendte jeg dig en mail, hvor jeg opfordrede
dig til at sende en mail til alle MacBrugers medlemmer om macsnakdk,
hvor der ville være live update fra WWDC - den svarede du aldrig på og
du sendte i øvrigt heller ikke en mail til medlemmerne.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Michael Holm

Dato : 02-07-04 21:58

> [...]

> hvor der ville være live update fra WWDC - den svarede du aldrig på og
> du sendte i øvrigt heller ikke en mail til medlemmerne.

hvad vist også var ligemeget - det var umuligt at komme på :(
Der er vist en grænse for hvor mange der kan være på af gangen..
jeg prøvede ret mange gange (efter jeg opdagede at det var mandag og
ikke tirsdag at keynoten var

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-07-04 22:06

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> Der er vist en grænse for hvor mange der kan være på af gangen..
> jeg prøvede ret mange gange (efter jeg opdagede at det var mandag og

Det er rigtigt, men så kunne vi jo hurtigt have lavet alternative rooms

wwdc1
wwdc2
wwdc3

og så videre

der er plads til 25 i hvert

Det er ikke så meget det om der er plads - det er mere tilbuddet til
medlemmerne.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-07-04 22:13

> [...]

> og så videre
>
> der er plads til 25 i hvert
>
> Det er ikke så meget det om der er plads - det er mere tilbuddet til

ja du må have mig undskyldt, men jeg synes ikke du har helt ret

det nytter ikke at tilbyde 10.000 koncertbilletter når der kun er plads
til 1.000 -bare mentsom en sammenligning

medlemmer har krav på at alle får plads !!

Hilsen Karen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 03-07-04 01:14

Karen Seiersen wrote:

> [...]
> til 1.000 -bare mentsom en sammenligning
>
> medlemmer har krav på at alle får plads !!

Fint Karen, så vil jeg hermed gerne tilmelde mig til Photoshop, jeg kan
jo på dit indlæg forstå at der er masser af plads på holdet til ALLE
medlemmer ?

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-07-04 12:05

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Fint Karen, så vil jeg hermed gerne tilmelde mig til Photoshop, jeg kan
> jo på dit indlæg forstå at der er masser af plads på holdet til ALLE
> medlemmer ?

Hej Henry
Så vidt jeg ved er Photoshop ikke blevet publiceret her på ebc.mac. men
www.Magbruger.dk.

For en ordens skyld vil jeg lige fortælle, at de aftener du henviser til
bliver afholdt i privat regi, og på forhånd bliver der bekendtgjort at
der er begrænset pladser dette skyldes jo som bekendt at ens bolig
ikke kan rumme flere.

Yderligere om Photoshop burde foregå på www.Macbruger.dk

Venlige hilsner Karen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-07-04 09:08

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> ja du må have mig undskyldt, men jeg synes ikke du har helt ret
>
> det nytter ikke at tilbyde 10.000 koncertbilletter når der kun er plads
> til 1.000 -bare mentsom en sammenligning
>
> medlemmer har krav på at alle får plads !!

Karen så er det fordi du ikke ved hvordan iChat arbejder.

Chatroomet macsnakdk er et virtuelt chatroom, som der kan være 25 i.

Alle kan oprette et chatroom og kalde det præcist det man vil - ligesom
når I i MacBrugers bestyrelse afholder et chatbestyrelsesmøde, så kunne
I fx. kalde rummet for macbruger.

Preben Bødker og jeg fandt i sin tid på at det danske chatroom skulle
hedde macsnakdk og dermed brugte vi kræfterne på at markedsføre dette.
Det er også lykkedes; det er nu det room som både mediamac, macnyt,
macbruger og et fransk site med henvisninger til alverdens chatrooms.

Nu er det jo bestemt ikke alle MacBrugers medlemmer, som benytter OS X
og med garanti heller ikke iChat - faktisk er det kun Finn Løvenkrands
fra bestyrelsen, som bruger iChat dagligt. Resten af bestyrelsen viser
sig aldrig på macsnakdk - hvilket jo er ærgerligt.

Nå men anyway, så kunne du jo være den første til at vise flaget og
deltage på macsnakdk ?!

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-07-04 12:05

> [...]

> sig aldrig på macsnakdk - hvilket jo er ærgerligt.
>
> Nå men anyway, så kunne du jo være den første til at vise flaget og

Hej jesper Som det måske er dig bekendt er du blandt en af dem, som
står på min kontaktaktivliste i iChat, og forøvrigt hjalp du mig selv
igang.

Jeg kan godt forstå du og Preben er stolte over jeres idé er blevet en
succes !!

Jesper du tager fejl, jeg har skam været på macsnakdk, det er blot meget
længe siden. Og det er vel ikke et "must" at være på iChat bare på grund
af en bestyrelsespost det er 2 forskellige ting i mine øjne, det må vel
også hænge sammen med tid og interesseområder.

For så vidt at vise "flaget" angår - kunne jeg da godt vise mig ind
imellem når tiden tillader det, men lige nu står jeg og skal pakke og på
ferie meget tidligt i morgen søndag.

Ha' det godt mange hilsner Karen

Fra : Christian Bech

Dato : 04-07-04 00:01

> [...]

> til 1.000 -bare mentsom en sammenligning
>
> medlemmer har krav på at alle får plads !!

Hvis det var et macbruger-arrangement var der vel en form for krav, men
siden det er et privat initiativ kunne man da fint henvise til det fra
macbrugers side uden at der skal være en garanti for plads til alle. I
kan jo heller ikke garantere for, at de sites I linker til er oppe at
køre.

--
Christian

Fra : Morten Lind

Dato : 03-07-04 05:08

> [...]

> hvor der ville være live update fra WWDC - den svarede du aldrig på og
> du sendte i øvrigt heller ikke en mail til medlemmerne.

Nåeh - OK....
Mailen så jeg også først, da det var forsent
M.