Kan man det på 3 mobil?
Fra : Michal

Dato : 01-07-04 15:56

Kan man finde spil på nette, og ligge dem ind på sin 3 mobil (NEC
e313)
med et USB kabel?
Eller skal man downloade spil fra mobilen?
Hvis Ja (til man skal downloade). Kan man så overføre et spil til sin
computer, og derefter ligger det over på en anden NEC e313?

Hvordan kan jeg få alle mine sms beskeder, fra min Nokia 6100 over på
min NEC e313?

Når man nu får et USB kabel, kan man så tage alle oplysninger man har
i sin NEC e313 telefon, og på dennes SIM kort, og så kopier dem ud på
sin computer?
Det vil jo være dejligt, hvis man kan gemmer både beskeder og
telefonbog på denne måde. Som en backup.

Mvh

Michal

Fra : Søren Christensen

Dato : 01-07-04 16:57

"Michal" <michael@duerher.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man finde spil på nette, og ligge dem ind på sin 3 mobil (NEC
> e313)
> med et USB kabel?

Nej

> Eller skal man downloade spil fra mobilen?

Ja
www.logoland.nu er et godt sted med over 180spil.

> Hvis Ja (til man skal downloade). Kan man så overføre et spil til sin
> computer, og derefter ligger det over på en anden NEC e313?

Både ja og nej. Har du egen server eller hjemmeside kan du.
Spillene kan kun installeres via internettet.

> Hvordan kan jeg få alle mine sms beskeder, fra min Nokia 6100 over på
> min NEC e313?

Overfører dem til dit Simkort hvis det er muligt på 6100.

> Når man nu får et USB kabel, kan man så tage alle oplysninger man har
> i sin NEC e313 telefon, og på dennes SIM kort, og så kopier dem ud på
> sin computer?

Du kan ikke gemme beskeder som backup. Men du kan lave en backup af:
(Sikkerhedskopi) Video, billed, Audio, kontakter, ToDo, Tale, Andre filer du
har gemt på telefonen.

> Det vil jo være dejligt, hvis man kan gemmer både beskeder og
> telefonbog på denne måde. Som en backup.

Ja men ikke beskeder. Desværre.

Venligst

Fra : Michal

Dato : 02-07-04 12:57