For de der subskriberer Helsingør
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 01-07-04 11:56

Af en eller anden mærkværdig årsag er dele af min hjemmeside pist væk, og
TDC rider som bekendt ikke den dag de sadler.
Derfor lægger jeg adressen til min sidste opdatering her:
http://home6.inet.tele.dk/flemclar/copul1856.html
der omhandler viede i Olai 1856

Siden Helsingør kan stadig nåes fra caschen, men de sidste opdatereinger kan
ikke ses.
http://www.google.dk/search?q=cache:pJSIPPOXr0EJ:home6.inet.tele.dk/flemclar/helsingr.htm+%22Velkommen+til+mine+tipoldefor%C3%A6ldres+by%22&hl=da&lr=lang_da

Håber snart alt bliver ved det gamle.
Flemming Svendsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 03-07-04 21:21

Hej Flemming

google cache snart forsvinder
så snart http://home6.inet.tele.dk/flemclar/helsingr.htm er web crawled

jeg har lavere et sikkeheds kopi
her
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/amt/frederiksborg/lynge-kronborg/helsingoer/fs/index.html

det kan slettes snarest
ellers med din tilladelse det kan laves a mirror site til efterår

mvh

Hugh W

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 04-07-04 10:44

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej Flemming

> [...]
****************
Tak for det, - - - god idé.
TDC har tidligere jokket i spinaten og lukket siden uden at de kan forklare
hvorfor.
Det kommer bag på mig at de skal være så længe om at rette fejlen, eller i
det mindste at meddele mig at de har modtaget og læst min mail.
Havde jeg vidst det, kunne jeg sq selv have fikset en ny side.

Hmmmm. Intet er mere som da jeg var dreng.

Ærbødigst og med spejderhilsen
Flemming Svendsen.
FJERN er min spamsikring.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 04-07-04 12:55

Tak Flemming
også nu skal jeg link til det
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/amt/frederiksborg/lynge-kronborg/helsingoer/fs/index.html

fs er din mappe
og jeg har ubegranseded plads til dansk genealogi <vink>

Rootsweb er selfejended sponsoreded af ancestry

one place study of Brumleby AKA Københavns Lægeforeningens Boliger
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/brumleby/index.html

arkitekt Vilhelm Klein,
copul1866: "Kirkebogen Helsingør Domsogn - Sankt Olai sogn. Vielser foretaget i 1866 "
their marriage number 26 in the Churchbook October 10 1866
http://home6.inet.tele.dk/flemclar/copul1866.html

Ungkarl, architect
Vilhelm Klein, 31 år
i Kjøbenhavn