NY STILHED FØR NY STORM ?(ot)
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 10:09

Jeg sad lige og tænkte på alle jer der jo står overfor
abuseandmeldelse og advokatsmæk fra skyggen, bare rolig jeg har ikke
glemt jer fortabte sjæle, selv om jeg jo er en fri mand nu efter min
undskyldning i går

Har i fået en ny deadline, eller en sidste chanse ?

hvad bedriver i den endeløse ventetid med ? og til Eifel har du stadig
gemt dig under dynen ? giver det et nervøst gip i jer hver gang
posten smidder breve ind af brevsprækken ? er det fra advokaterne ? er
det advokaten selv der står derude ? eller er det bare en reklame
?puhaa jeg føler med jer og får svedperler på panden bare af at tænke
tilbage på de dage, hvor jeg selv var der ! og jeg prøver absolut ikke
at lave grin med noget her, jeg ved skam at det er en alvorlig sag !
Jeg føler med jer i denne tid, og vil gerne høre hvad i bedriver tiden
imens uret tikker, imod det u-undgåelige ? Husk at det hjælper at
snakke med nogen om det.

Hilsen Punish "den frie"

i*ve been there

Citat : Dylan Mckay : Beverly Hills 90210

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 10:22

Og her lige en lille vits til at holde jer muntre, jeg tænkte at det
nok vil være meget sundt for jeg at få tankerne lidt væk fra det med
retsagen der jo lurer lige om hjørnet

http://www.malka.it/home/britt/sjov/vitser/yndlingsvitser/143-vits.html

Fyre fra Nordjylland

Det er i en københavnsk bar. En smadderflot pige bliver lagt an på af
en fyr fra landet. Han er lige ankommmet i hovedstaden pga.
landbrugsmaskinernes udstilling i Bella-centret.

Den unge fyr nærmer sig så den smukke kvine og siger til hende:

- Hey... Hvad ville du sige, hvis jeg tog dig hjem hos mig? Du er den
type pige, der ville passe godt hjem hos os... Og så kunne vi have det
sjovt sammen!

Pigen, med et smil på læben svarer:

- Hmmm... Det ved jeg ikke rigtigt... Hvor er du fra, lige præcis?

- Jeg kommer fra Hurup (den ved Thy!), landet hvor vinden blæser, hvor
klimaet er barsk, og hvor mænd er mænd og kvindebevægelsen er en
gangart!

- Bvadr! Jeg har hørt tale om jer, I fyre fra nordjylland! Det siges,
at når I ikke har piger i nærheden, boller I hvad som helst: Ørreder,
gedder, køer, kyllinger...

Fyren afbryder hende: - Kyllinger????

Fra : tral

Dato : 01-07-04 10:44

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en
person, som har fuldt herredømme over dem.

Du er da vist helt oppe at køre, det er måske ikke så fandens spændende
mere.

/tralala

Fra : All@n

Dato : 01-07-04 11:56

tral wrote:
> [...]
> meddelelse news:8lj7e01d57g19d029ct25ii0jr2vbnh4ht@4ax.com...

> Du er da vist helt oppe at køre, det er måske ikke så fandens

Hvor har du dog ret. Det var måske meget sjovt for et par dage siden, men nu
er gassen ligesom gået af ballonen. Punish rider på en popularitetsbølge, og
det udnytter han til fulde og (unødvendigt) mere til. Det er jo ikke så tit
at Punish oplever succes her på usenet. Indtil i går ville jeg ha' sagt,
"lad dog knægten", men nu synes jeg, ligesom dig, at Punish tærsker langhalm
på en sag som burde være ude af verden nu.

All@n