Samsung E700 - Datakabel el. IrDA tingest ~
Fra : Quadro

Dato : 30-06-04 23:28

Jeg skal bare lige høre inden jeg går ud og køber tilbehør til min Samsung
E-700.

Hvad skal jeg købe? Datakabel eller sådan en infarød tingest?

Den software man kan downloade fra Samsungs hjemmeside. Fungerer den også
med et datakabel?

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 01-07-04 02:42

On Thu, 1 Jul 2004 00:27:54 +0200, "Quadro"
<quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> wrote:

>Hvad skal jeg købe? Datakabel eller sådan en infarød tingest?

En del har problemer med IR af uforklarlige årsager, men jeg har ikke
hørt om nogen, som ikke var tilfreds med brug af datakabel. Jeg fik
dog IR til at fungere fint, da jeg havde en E700.

>Den software man kan downloade fra Samsungs hjemmeside. Fungerer den også
>med et datakabel?

Ja

KS

Fra : Quadro

Dato : 01-07-04 12:25

<kelds99@yahoo.dk> wrote in message

> Ja

Er du sikker? Det er fordi jeg finder hele tiden modstridende ting. F.eks.
står der på http://www.tele-way.dk under kabel til E-700:

"P.g.a. udbredt misforståelse skriver vi det her : Varen kan ikke bruges med
easystudio."

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 01-07-04 14:00

On Thu, 1 Jul 2004 13:25:27 +0200, "Quadro"
> [...]

>står der på http://www.tele-way.dk under kabel til E-700:
>
>"P.g.a. udbredt misforståelse skriver vi det her : Varen kan ikke bruges med

Måske fordi det ikke er et originalt kabel? Samsung leverer et PC Data
Kit til E700, som består af et kabel og en CD med software.

Easystudio virker via en seriel port uanset om det er IrDa eller
kabel. For eksempel kan du i setup i PIMS & File Manager (en del af
Easytudio) kan du vælge, om forbindelsen er en COM-port eller Irda

KS

Fra : hj3

Dato : 01-07-04 18:35

Har lige selv købt Datakabel billigt på www.mytrendyphone.dk til 235kr 9
kr til forsendelse i alt 244 kr.
men er der en der har linket til programmet man skal bruge til det eller
hvad det hedder.
mvh hj3

http://www.kandu.dk/