GPS????
Fra : Thomas Nyberg

Dato : 30-06-04 22:32

Hej gruppe.
jeg ville gerne dele mine GPS koordinater med jer. men hvor gør jeg dette,
jeg har lige skrevet til agnsiden.dk men det er hvis det forkerte sted.
ideen fik jeg på Bornholm hvor jeg mødte en anden fisker, han kunne give mig
et præcist sted, isteden for at beskrive det som , ned af en lille sti ved
et is hus hvor der var en sten som jeg skulle ud på også så kaste lidt til
venstre for højre. vi kunne guide hinanden til et punkt på 1 gange 1 meter.
Desuden er der mange kurser i kaste teknik og teknikker, men hvor er
kurserne i GPS, jeg kan med min germine 210 indtaste hvor jeg har fangst på
hvilkentidspunkt mm.. og det kan jeg jo bruge til øøøøhh hvad f... kan Jeg
endelig bruge det til??????

venligst Thomas.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-07-04 13:26

"Thomas Nyberg" <thomas.nyberg@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hej gruppe.
> jeg ville gerne dele mine GPS koordinater med jer. men hvor gør jeg dette,
> jeg har lige skrevet til agnsiden.dk men det er hvis det forkerte sted.

Jeg lægger gerne GPS-koordinater ind på agnsiden.dk. Giv mig lige et par
uger, så skal jeg tænke lidt over, hvordan det gøres mest hensigtsmæssigt.

Når jeg troller efter laks ved Bornholm, er jeg meget afhængig af
koordinater, så jeg ved af egen erfaring, at det kunne være rart med et
sted, hvor gode koordinater kunne slås op.

--
-Jens B.

www.agnsiden.dk - Min online guide til levende agn

Fra : Thomas Nyberg

Dato : 03-07-04 23:49

Så var agnsiden jo ikke forkert, det er bare fedt at du gider lave en sådan
services. tak skal du havde.... trolling ja men også kyst og søer.
er der nogle af jer som kender et elektroniks kort hvor man kan finde UMT
koordinaler, med musen. ... trykke på et sted på korte også læse
koordinalerne??????

jeg har prøvet www.dk.map24.com og
http://130.228.229.70/kortal/kortside.asp men her kan jeg ikke få
koordinaler på kortet. ps krotal kan give et godt billed at kysten, da der
er ca 300 m. vand at se, her kan man tit se badekar mm.... det er dog svært
at finde dem fra kysten når man ikke kan få de presise koordinaler.
VH Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 00:00

Hej

Prøv evt. at kigge på : http://maporama.com/share/

Mvh
Lui

Fra : Calle.

Dato : 04-07-04 16:29

Thomas Nyberg wrote:
> er der nogle af jer som kender et elektroniks kort hvor man kan finde
> UMT koordinaler, med musen. ... trykke på et sted på korte også læse
> koordinalerne??????

Det levende søkort
--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 18:03

Hej Gruppe

Brug evt. : http://www.kvistholm.dk/gps/default.asp der er det muligt at
lægge sine pos. ind og andre kan søge på dem ...

Mvh

Lui
(Som af og til savner nogle pos. for lillebælt)