i er savnet ;)
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-06-04 19:24

Hej alle sammen....

så er vi flyttet og det er tilsyneladende gået godt... der har undervejs
været lidt problemer med linda og rasmine, men jeg har faktisk fået det
afhjulpet meget ved hjælp af en god veninde og lidt felifriend ;)

sweety derimod opfører sig højst mærkeligt.. bliver meget nemt irriteret
og knurrer bravt af mig hvis jeg uforvarent kommer til at strejfe hans
hale når han ikke har set mig.... men alt i alt klarer de alle sammen
flytningen flot.....

Dizzy (tidligere kendt som lillepigen) er blevet stor... hun er ikke
blevet vejet siden vi flyttede men hun er blevet en lille prop...
hun er begyndt at gå ud af kassen selv nu, og er også taget i at lege
med sine fødder*G*
hun har ikke helt tjek over benene lige nu, så det er lidt bambi på
glatis*G*

vi kommer til at være offline den næste månedstid og det er
fryyyyygteligt... men sådan er det jo indimellem... lige nu låner jeg en
vens comp ;)
men damn hvor er det en pest......

ville bare lige sende en hilsen og en update.... til vi ses igen ;)

hov... marianne.... way to go ;)
rart at det gik med baby... er spændt på hvad løsningen bliver på
navnedilemmaet ;)

Med venlig hilsen
Sabina Hertzum
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-07-04 11:32

"Sabina Hertzum" <sabinaKATTE@BAKKEhaardoktor.dk> skrev i en meddelelse

Hey Sabina

I er også savnet *S* Glæder mig til at se jer online igen
Og så må der også være billeder af den lille prop (Dizzy) *G*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-07-04 21:06

> Joan Frederiksen skrev:
> Hey Sabina

hej igen ;)

> I er også savnet *S* Glæder mig til at se jer online igen

hehe du glæder dig sikkert også til din hjemmeside kører igen ;)
John sender sin beklagelse, men klagen skal sendes til henholdsvis
cybercity og TDC der er nogle paphoveder og hængerøve ;)

> Og så må der også være billeder af den lille prop (Dizzy) *G*

absolut ;) vi knipser på livet løs*G*
hun er godt nok hurtig det lille myr..... john er naturligvis dybt
forelsket og kan tilbringe timer en lørdag aften med at kigge på hende
sove*G*
nu er det også ved at være tid til at begynde så småt med at introducere
mad for hende... det skal nok blive sjovt.... linda har heldigvis
rigeligt med mælk og viser ingen tegn på at hun ikke gider hende mere...
tværtimod snakker hun HELE tiden.... fortæller os hele tiden hvad hun
laver, og skælder og smælder*G*
det bliver kun sjovere og sjovere..... skræmmende ;)

Knus, Sabina Hertzum
- Tøm kattebakken ved privat svar